Ogłoszenie

www.spaceinvasion.info


#1 01-08-2011 15:10:29

 Pestka00

Moderator

Skąd: ABSW
Zarejestrowany: 01-08-2011
Posty: 144
Punktów :   

Zasady Gry Uni PL

Zasady gry

1. Konta

1.1. Na koncie może grać tylko jedna osoba.
1.2. Gracz może posiadać tylko JEDNO konto na Universum.



2. Dzielenie konta

2.1. Dopuszczone jest nadzorowanie konta drugiej osoby poprzez użycie opcji Sitting . Można być sitowanym raz na 24 godziny w ciągu 7 dni. Sitować można całe 24 godziny.

Dopuszczone jest jednokrotne logowanie się na czyjeś konto, wyłącznie w celu włączenia urlopu raz na 7 dni w zastępstwie sittingu. Przy spełnieniu następujących warunków:

2.2. Wysłania w ciągu 48 godzin od momentu zalogowania się (czyli podczas trwania urlopu) do Operatora Gry informacji z podaniem dnia i godziny zalogowania, która zostanie odnotowana w profilu gracza.
2.3. Jeżeli po zalogowaniu okaże się, że nie można włączyć urlopu, należy się wylogować (dopuszcza się wydanie surowców na budowę budynków, badań lub jednostek w stoczni, ale wtedy traci się możliwość ponownego zalogowania w celu włączenia urlopu).
2.4. Nie są dopuszczalne żadne ruchy flot nawet wtedy, gdy nie można włączyć urlopu z powodu aktywnej floty lub pracującej stoczni.
2.5. Jeżeli po zalogowaniu okaże się, że urlop można włączyć za np. kilka godzin, gracz ma obowiązek po stwierdzeniu takiego faktu skontaktować się z Operatorem i powiadomić go o konieczności ponownego zalogowania się w terminie późniejszym, w celu włączenia urlopu.
2.6. Stwierdzenie przez Operatora innych działań na koncie, niż wyżej wymienione, automatycznie oznacza karę dla zamieszanych kont z powodu dzielenia konta. Jeżeli osoba dokonująca niedozwolonych działań na koncie nie gra na danym Universum, karane jest jedno konto.
2.7. Przy spełnieniu powyższych warunków zgłoszenie jest automatycznie akceptowane i nie wymaga potwierdzenia Operatora.



3. Wielokontowość

3.1. Zarządzanie więcej niż jednym kontem na Universum jest niedozwolone.
3.2. Jeżeli kilku graczy (np. rodzeństwo) posiada wspólny dostęp do internetu, na przykład w sieci osiedlowej lub akademickiej czy też kafejce internetowej, nie mogą wystąpić między ich kontami żadne cechy wspólne (ten sam sojusz jest dozwolony). Między takimi kontami zabronione są również kontakty floty jak np. transporty, wzajemne ataki, ataki sojuszu, wspólna obrona. W przypadku wykrycia celowego omijania tego zabezpieczenia konta mogą zostać potraktowane jako multikonto i zablokowane. Ukarane mogą zostać także wszystkie inne konta pomagające w tym procederze. Głos decydujący w takiej sprawie ma zawsze Operator Gry.
3.3. Fakt wspólnej gry trzeba zgłosić Operatorowi przed jej rozpoczęciem. W przypadku zmiany jednego z kont, należy zgłoszenie ponowić podając aktualne dane. Odwołania (w przypadku braku takiego zgłoszenia) od graczy po nałożeniu blokady na konto nie będą rozpatrywane.
3.4. W przypadku gdy z jednego IP korzysta kilku graczy (np. rodzeństwo), dozwolone jest granie na dwóch kontach ale logowania na konta muszą się odbyć w czasie nie krótszym niż 15 min.


Wskazówka: W sytuacji, gdy gracze okazjonalnie korzystają ze wspólnego dostępu do internetu, na przykład w weekendy, a w dni robocze grają oddzielnie, zakaz omijania multialarmu obowiązuje wyłącznie w momencie gry z tego samego miejsca (komputera lub sieci), w tym przypadku w weekendy. W razie wątpliwości odnośnie kontaktów flot w danej sytuacji należy zasięgnąć rady właściwego dla danego Universum Operatora Gry. Jego decyzja będzie w tym wypadku ostateczną.


4. Pushing

4.1. Jako pushing rozumiane są wszelkie transporty surowców od gracza z mniejszą liczbą punktów do gracza silniejszego punktowo. Tyczy się to także surowców uzyskanych poprzez wymuszenie.

- Wszelkie formy pushingu są zabronione, za wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt 6 oraz 7.
- Przy pushu zawsze liczy się stan punktowy graczy w momencie dostarczenia surowców, w związku z czym gracze powinni tuż przed dolotem floty upewnić się, że sytuacja punktowa nie uległa zmianie.
- Każda wymiana surowców między graczami musi się mieścić w aktualnie obowiązujących przelicznikach handlowych.
- Pożyczki i premie są zabronione.
- Naruszanie zasady pushu celem nagrodzenia silniejszego gracza za zwycięstwo we wszelkiego rodzaju konkursach jest niedozwolone, chyba że Administracja postanowi inaczej.
- Zasada pushingu może zostać uchylona jedynie za zgodą GO w przypadku podziału łupów ze wspólnej akcji kilku graczy.
- Handel musi zostać zakończony w przeciągu 24 godzin licząc od momentu dostarczenia surowców przez jednego z graczy.
- Jeśli otrzymałeś surowce od gracza słabszego od siebie, nie możesz ich zatrzymać. Należy zgłosić ten fakt do właściwego dla danego Universum Operatora Gry.4.2. Za pushing ukarany może być również gracz, który: - Celowo składuje surowce na planetach, aby zezwolić na ich odbiór przez (wielokrotny) atak.
- Dokonuje ataku słabszymi flotami, aby powstało pole szczątków do odzyskania surowców.
- Wykorzystuje dodatkowe sposoby i możliwości, by jedno konto otrzymywało surowce bez wysyłania czegoś w zamian (handel) lub stosuje przeliczniki / ceny dumpingowe.



5. Asteroidking

5.1 W ciagu jednego miesiaca gracz może przeprowadzić jedną próbe monową, co oznacza iż celowe ustawienie bitwy której celem jest powstanie własnej asteroidy gracz nie może przeprowadzać częsciej niż raz na 30 dni.
5.2 Gracz może wykonać dowolną ilość prób monowych jako atakujący
5.3 Próba asteroidowa jest rozumiana jako wykonanie maksymalnie Serii trzech ataków na tylko jedną (wybraną wcześniej) planetę w odstępie czasu pomiędzy pierwszym a ostatnim atakiem nie większym niż 24 godziny.
5.4 Najpóźniej 2 dni przed planowaną próbą należy wysłać zgłoszenie (zgodnie ze schematem) do Operatora Gry z zapytaniem o możliwość przeprowadzenia takiej próby.
5.5 Próby niezgłoszone lub przekraczające limit będą karane zgodnie z poniższym zestawieniem:
Jeśli w wyniku niezgłoszonej próby:
-powstanie asteroida: 5 dni + kasacja planety z powstałą asteroidą
-nie powstanie asteroida: 10 dni
Dodatkowo jeśli próba niezgłoszona przekroczy limit 1/miesiąc +10 dni Bana

Schemat ktory nalezy przeslac do GO/SGO a w temacie nalezy wpisac temat: Próba na asteroide DD:MM:RRRR

Gracze biorący udział: (A) atakujący - (O) obrońca
Data odbywania się prób Asteroidowych (z wyprzedzeniem)
Koordynaty planety przy której powstanie asteroida: (O) xx:xxx:xx
Sposób zwrotu szczątek do wykonawcy próby* :


*w przypadku pożyczki recyklerów przy próbie asteroidowej nie dopuszcza się zatrzymywania % od zebranego złomu jako opłaty za wypożyczenie.



6.Pomoc sojuszu przy odbudowie floty

6.1. Prośba o zgodę przy odbudowie sojusznika wymagana jest dla graczy którzy naruszają zasadę pushu.
6.2. Aby móc się ubiegać o odbudowę floty gracz znajdujący się nadal w top100 musi stracić powyżej 80% stanu posiadanej floty wyrażanej w punktach, dla pozostałych graczy wartość strat musi przekraczać 50% stanu posiadanej floty wyrażanej w punktach.
6.3. Maksymalna pomoc sojuszu nie możne przekroczyć 30% stanu sprzed zezłomowania, dla graczy pozostających w top 100 klasyfikacji ogólnej :

-gracz stracił 100% floty, czyli pomoc może wynieść do 30% wyrażonej w metalu i kryptonicie
-gracz stracił 90% floty, czyli pomoc może wynieść do 20% wyrażonej w metalu i kryptonicie
-gracz stracił 80% floty, czyli pomoc może wynieść do 10% wyrażonej w metalu i kryptonicie

Dla graczy spoza top 100 klasyfikacji ogólnej:

-gracz stracił 100% floty, czyli pomoc może wynieść do 50% wyrażonej w metalu i kryptonicie
-gracz stracił 75% floty, czyli pomoc może wynieść do 35% wyrażonej w metalu i kryptonicie
-gracz stracił 50% floty, czyli pomoc może wynieść do 20% wyrażonej w metalu i kryptonicie

6.4. Od przyznanej pomocy GO/SGO odejmuje ilość zebranego przez obrońcę złomu
6.5. Maksymalny czas udzielania pomocy nie może przekroczyć zaś 64 godziny.
6.6. Prośbę o pomoc sojuszu w odbudowie członka swojego sojuszu wysyła lider sojuszu, ponadto to on jest osobowo odpowiedzialny zarówno za przebieg całej akcji pomocy w tym kontrole czasu pomocy oraz ilości dostarczonych surowców. Również lider odpowiada za podział na poszczególnych członków sojuszu przyznanego limitu pomocy, od niego zależny czy przydzieli każdemu członkowi jakaś cześć pomocy do wysłania czy tez zda się na zasadę co łaska.
6.7. Na pomoc sojuszu w odbudowie dla graczy którzy naruszają zasadę pushu, musi dać zgodę GO/SGO, aby mogło to nastąpić lider sojuszu pisze prośbę o pomoc sojuszu według następującego wzoru:

1.Temat: Prośba o pomoc sojuszu.
2.Uniwersum:
3.Gracz-lider sojuszu- nick
3.Id lidera
4.Zwracam się z prośbą o możliwość udzielenia pomocy sojuszu w odbudowie floty gracza....(nick z gry, id)...który stracił flotę w ilości ...pkt w dniu....(jeśli jest rw na forum można wkleić link)


6.8. Tylko wysłanie na odpowiedni mail odpowiednio wypełnionej prośby możne skutkować udzieleniem zgody na pomoc sojuszu.
6.9.Dokładna wielkość zezwolonej pomocy podaje GO/SGO



7.Postępowanie przy Atakach Członków Sojuszu

7.1. Przez pojęcie atak sojuszu rozumie się atak złożony z flot co najmniej 2 graczy będących podczas całego acs-a tj lotu do i powrotu ostatniej floty w jednym sojuszu,
7.2. ACS nie może być zawieszony dłużej jak 36h od wysłania pierwszego zaproszenia. Po tym terminie powinien nastąpić atak, bądź zostać rozwiązany ACS
7.3. Podczas wspólnego (łączonego) ataku podział surowców następuje automatycznie w momencie ataku. Podczas walki skrypt oblicza całkowitą ładowność wszystkich statków i dzieli zrabowane surowce proporcjonalnie do ładowności.
7.4. Gracze nie mogą dzielić się łupami po zakończeniu ataku. Wyjątkiem jest sytuacja, w której Operator Gry zezwala na podział zrabowanych surowców, po uprzednim poinformowaniu o łączonym ataku, w którym słabszy gracz użycza transportowców, a silniejszy floty. (patrz Wypożyczanie Recyklerów).
7.5. Gracze biorący udział w ACS nie mogą udać się na "Urlop" aż do powrotu flot .
7.6. ACS, który służy jedynie ukryciu floty jest nadużyciem (tzw. Zastąpienie Bezpiecznego lotu – ustawieniem floty w ACS) .

Naruszenie wyżej wymienionych podpunktów jest traktowane jako wykorzystywanie błędów w grze.



8. Wypożyczanie Recyklerów

8.1 Wysyłanie surowców do silniejszego gracza po udzieleniu mu pomocy w postaci pożyczki recyklerów (zarówno przy zwykłej walce jak i przy podziale złomu po walce sojuszu) jest dozwolone pod warunkiem zachowania 48 godzin na zakończenie transakcji oraz wysłania odpowiedniego zgłoszenia do Operatora Gry. Brak zgłoszenia pożyczki recyklerów kwalifikuje gracza do blokady konta z powodu pushu.
8.2 Zyskami z zezłomowanej floty można dzielić się dowolnie, o ile podział ten nie narusza zasady pushu. Wszelkie przejawy wspomagania takimi podziałami silniejszego konta kosztem słabszego będą traktowane jak push.



9. Organizacja ustawionych złomowań

Zaplanowane złomowanie floty jest dopuszczalne wyłącznie po spełnieniu następujących warunków:
- Bitwa może zostać przeprowadzona dopiero po otrzymaniu zgody od Operatora Gry. By ją uzyskać, należy nadesłać stosowne zgłoszenie zawierające miejsce starcia oraz nazwy kont uczestników.
- Powstałe po bitwie szczątki po odliczeniu strat osób złomujących (spice należy przeliczyć na inny dowolny surowiec zgodnie z aktualnie obowiązującymi przelicznikami handlowymi) muszą zostać odesłane na planetę Administracji lub po uzyskaniu zgody Operatora Gry do graczy słabszych niż osoba, której flota została zniszczona. Liczy się stan punktowy graczy przed złomowaniem.



10 Bashing

Zasada bashingu uniemożliwia zbyt częste atakowanie jednej planety/asteroidy przez tego samego gracza. Więcej niż 3 ataki na planetę/asteroidy w ciągu 24h będą definiowane jako Bash i są niedopuszczalne. Zasada ta nie dotyczy ataków na konta nieaktywne.

10.1. Bash nie dotyczy:

- Ataków z dziala cząsteczkowego.
- Zestrzelenia sond szpiegowskich.
- Atakujących flot, które uległy całkowitemu zniszczeniu.
- Bitew pomiędzy członkami sojuszy będących w stanie wojny. Jednakże wojna musi zostać wypowiedziana na forum gry zgodnie z regulaminem wojen na 24 godzin przed nadejściem częstych ataków. Na stronie zewnętrznej sojuszu musi widnieć wypowiedziana wojna wraz z odnośnikiem (linkiem) do odpowiedniego tematu na Forum SI. W temacie deklaracji wojny nazwy obu sojuszy muszą zostać wymienione poprawnie. Wypowiedzenie wojny może być skierowane tylko przeciwko sojuszom, a nie pojedynczym graczom. Przyjęcie wypowiedzenia wojny nie jest wymagane do jej rozpoczęcia.

10.2. Bash po awarii bez urlopu :

- każdy gracz który straci flotę lub surowce w 12 godzin po wyłączeniu prac konserwacyjnych bez załączonego urlopu systemowego dostanie zwrot poniesionych strat- nie dotyczy to zwrotu nie wyprodukowanych w tym okresie surowców.
-każdy kto wykona w trakcie prac konserwacyjnych lub do 12 godzin po ich zakończeniu atak na innego gracza ( nie dotyczy to graczy nieaktywnych tzw.żółtków) zostanie pozbawiony zdobytych surowców i złomu, ponadto nie zostanie mu zwrócone paliwo ani ewentualne straty statków np.sond,sw i innych .W przypadku przetopienia zdobytych surowców odebrana zastanie ilość floty równoważna zdobytym surowcom.
-każdy gracz który samodzielnie wyłączy urlop systemowy i w tym czasie straci surowce i flotę, niezależnie czy będzie to wina Systemu , nie dostanie żadnej rekompensaty .
-po upływie 12 godzin od zakończenia prac konserwacyjnych bez załączonego urlopu systemowego przestaje obowiązywać okres ochronny.
-powyższe uregulowania nie maja zastosowania w przypadku specjalnych ogłoszeń zamieszczonych na forum w oficjalnych ogłoszeniach a regulujących w inny sposób zwroty flot w określonym okresie czasu..
-okres ochronny nie ma zastosowania gdy załączono urlopy systemowe.



11. Zamiana kont

11.1. Każde konto jest powiązane z osobą, której adres e-mail jest adresem stałym na koncie. Jeżeli użytkownicy zamienią/przekażą konta bez powiadomienia Operatora Gry, to późniejsze zażalenia nie będą uwzględniane.
11.2. Gracz może powrócić na swoje konto po jego przekazaniu po czasie nie krótszym niż 35 dni. Niezastosowanie się do tej zasady doprowadzi do blokady za dzielenie konta.



12. Bugusing

12.1. Wykorzystywanie błędów w oprogramowaniu dla własnej korzyści (tzw. bugusing) jest zabronione. Każdy gracz jest zatem zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia odkrytych bugów do Operatora Gry.
12.2. Używanie bugów dla własnej korzyści jest karane blokadą konta na czas dłuższy niż 33 dni (kasacja konta) na wszystkich uniwersach. Omijanie wewnętrznych zabezpieczeń gry jest niedozwolone i jest traktowane także jako bugusing.
12.3. Wszelkie próby spowolnienia pracy serwera mogą być potraktowane jako bugusing.
12.4 Używanie wszelkiego rodzaju skryptów i botów prowadzących do sztucznego nadzorowania kontem i wykonywania na nim operacji takich jak np. automatyczne ucieczki flotą czy też wykonywania szpiegowań, jest traktowane także jako bugusing.
12.5 Ataki na zbanowane konta graczy ("Ten gracz nie może być atakowany")



13. Wymuszenia i groźby

Wymuszenia i groźby, które mają odniesienie do prawdziwego życia, mogą (w zależności od ich skali) prowadzić do czasowego, bądź stałego wykluczenia z całej oferty Bigpointu (Gra, Forum, Irc). Groźby odnoszące się do gry są dozwolone.


14. Język w polskim obszarze SI

Język polski jest obowiązującym językiem w grze. Obcojęzyczne wiadomości mogą doprowadzić do blokady konta.


15. Wulgarne wiadomości, obrazy graczy, podszywanie się oraz spam

15.1. Wysyłanie wulgarnych, bądź obraźliwych wiadomości do innych graczy jest niedozwolone i prowadzi do blokady konta.
15.2. Zabronione są wulgarne bądź obraźliwe nazwy planet, sojuszy itd. [
15.3. Stosowanie "pseudocenzury" (np. gwiazdkowania, zmiany pojedynczych liter itd.) może także doprowadzić do blokady konta.
15.4. Zabronione są wszystkie działania, których celem jest "podszywanie" się pod członków Teamu SI.
15.5. Nie wolno w nicku, nazwach planet oraz sojuszy używać słów: admin, administrator, go i podobnych.
15.6. Spam, bez względu na formę (np. poprzez wiadomości, raporty szpiegowskie ) mający na celu utrudnianie gry graczowi jest niedozwolony. W przypadku akcji organizowanych przez większą ilość osób ukarane mogą zostać wszystkie zamieszane konta.
15.7. Wielokrotne wysyłanie tej samej wiadomości, lub dużej ilości nieistotnych wiadomości do Operatora Gry może być uznane za spam
15.8. Korzystanie z funkcji "ZGLOŚ" w celu przesłania wiadomości, która nie zawiera złamania reguł (np. zaproszenia do sojuszy) jest niedozwolone.[/color]

[size=14]
16. Niedostosowanie się do powyższych reguł


16.1. W zależności od złamanej reguły gracz może zostać ukarany blokadą konta od 1 dnia do kasacji.
16.2. System kar zamieszczony jest w Tabeli Kar, która znajduje się na forum gry.
16.3. Osobą, z którą należy się kontaktować w sprawie bana jest Operator Gry, który nałożył blokadę konta.
16.4. Każda wiadomość przesłana do Operatora musi zawierać wszystkie istotne dla sprawy informacje.W przypadku braku istotnych informacji, czas opracowania zgłoszenia może ulec wydłużeniu.
16.5. Nieznajomość Zasad Gry nie zwalnia z ich przestrzegania.



17. Zarządzenia i ogłoszenia

17.1. Administracja Gry umieszcza ogłoszenia i swoje zarządzenia na forum gry.
17.2. Administracja Gry ma prawo do zmiany Zasad Gry w każdym momencie, powiadamiając o zmianie na 2 tygodnie przed wejściem ich w życie.



18. Zawartość i wykroczenia

- Wszystkie okoliczności wykroczeń, które nie są w dobrym guście i mogą urazić indywidualne osoby są bezwzględnie zabronione. Standardy środowiska gry będą stanowione przez zespół obsługujący grę tak aby sprostać poglądom moralnym użytkowników. Treść może być cenzurowana, kara może być wymierzona na okres czasowy lub stały, wyjaśnienia odnośnie przewinień mogą nie zostać brane pod uwagę. Ostatnie słowo należy do zespołu obsługującego grę.
- Obsługa gry może w każdej chwili zablokować każde konto na okres czasowy lub stały. Dotyczy to zarówno kont, na których złamano zasady gry jak i tych, które nie naruszyły żadnego z punktów wymienionych powyżej.



19. OWU

>>Ogólne Warunki Umowy << są dokumentem nadrzędnym w stosunku do Zasad Gry, Tabeli Kar jak i wszelkich innych ustaleń.


http://img90.imageshack.us/img90/9286/pestu.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
usuwanie adblue ponsse