Witajcie.
Ze względu na błąd językowy, zamieszczam NOWY Regulamin, który dostępny jest w grze, niestety w języku niemieckim.
Dzięki uprzejmości She!! i j.l.picard1973 możliwe stało się zamieszczenie Regulaminu wcześniej niż przewidywaliśmy. Wersja językowa w grze zostanie poprawiona tak szybko, jak to będzie możliwe.
§ 1
Dzielenie adresu IP
Każdy gracz może grać tylko na jednym koncie.
Jeśli z jednego IP przez krótszy lub dłuższy okres czasu ma korzystać kilku graczy musi to być zgłoszone poprzez zakładkę USTAWIENIA/Kilku graczy używających jednego adresu IP
Sitting nie jest powodem zgłoszenia grania kilku graczy z jednego IP i takie zgłoszenie będzie uznane jako nadużycie.
§ 1.1
Nadużycie
Nadużywania funkcji dzielenia konta może być karane banem nałożonym na konto.
§ 1.2
Przejęcia konta
Przekazanie lub zamiana kont między graczami musi być obowiązkowo zgłoszone do GO.
Do zamiany/przekazania konta wymagana jest zgoda GO.
§ 2
Sitting
Sitting w grze jest dozwolony. Sprawowanie kontroli nad czyimś kontem jest dozwolone przez 24 godziny ale tylko raz na 7 dni.
Można być sitterem na kilku kontach.
Sitting powinien być zgłoszony na formularzu do odpowiedniego GO, na odpowiedź nie trzeba czekać.
Dozwolone czynności które można wykonać na koncie w czasie Sittingu wymienione są w FAQ.
§ 2.1
Dzielenie konta
Dzielenie konta między kilku graczy jest zabronione.
§ 3
Pushing
Wysyłanie surowców bez rekompensaty jest dopuszczalne tylko w do słabszych graczy pod warunkiem iż gracz odbierający surowce nie ma więcej niż 75% punktów gracza wysyłającego i nie znajduje się na liście Top 100
Wysyłanie surowców pozostałym graczom może się odbywać się tylko zgodnie z zasadami handlu.
Zasada pushingu ma zastosowanie także do ataków mających na celu stworzenie asteroidy.
Pushing jest karany nałożeniem Bana na oba konta.
§ 4
Handel
Jako handel rozumiana jest wymiana surowców pomiędzy graczami. Wymiana musi się zakończyć w przeciągu 24h od przesłania surowców.
W uzasadnionych przypadkach GO może zgodzić się na przedłużenie tego terminu.
§ 4.1
Kurs wymiany
Aktualny kurs wynosi 6:2,5:3:1 lub 12:5:6:2 w celu ułatwienia obliczenia (żelazo: metal: kryptonit: spice). Jest to kurs podstawowy. Kurs wymiany surowców między graczami może się różnic max o 20%. Większe odchylenia będą traktowane jako pushing.
§ 4.2
Wymiana / Handel 1:1
Handel tym samym rodzajem surowców czy to w stosunku 1:1 lub też po kursie zbliżonym , uważa się za wymianę, a więc nie jest dozwolony.
§ 5
Loty
Lot nie może trwać dłużej niż 24 godziny.
Wyjątki to:
Zaproszenie do ACS
Kolonizacja
Bezpieczny lot
§ 5.1
Ataki
Ataki na innych graczy są możliwe w zakresie + / - 2 strefy. Każda planeta / asteroida nie może być atakowana częściej niż 3 razy w ciągu 24 godzin. Większa liczba ataków blokowana jest automatycznie przez grę.
Gracze nieaktywni „żółci” mogą być atakowani więcej niż 3 razy.
§ 5.2
ACS
Przy ACS stosuje się takie same zasady jak w przypadku normalnych ataków.
ACS musi zostać wysłany w przeciągu 36h od wysłania pierwszego zaproszenia.
ACS, który służy jedynie ukryciu floty jest nadużyciem.
ACS gracze bioracy w nim udzial nie moga udac sie na "Specjalny Urlop " Umode az do powrotu flot .
§ 5.3
Tworzenie asteroid
Ataki, które mają na celu stworzenie asteroidy muszą być zgłoszone do operatora gry. Po zatwierdzeniu przez GO raporty z walki i recyklingu muszą być przechowywane 7 dni. Atakujący musi od obrońcy uzyskać zwrot strat poniesionych przy ataku, chyba że obrońca jest niżej w klasyfikacji punktowej (patrz § 3 Pushing).
§ 6
Wypożyczanie recyklerów
W przypadku udostępnienia recyklerów, wypożyczającemu należy się stała stawka 20% wydobytego złomu, jej zmiana nie może kolidować z zasadami (patrz § 3 Pushing).
Każda pomoc w recyklingu musi być zgłoszona do GO.
Uwaga: Ta zasada ma zastosowanie do odwołania, w chwili obecnej pracuje nad nowym uregulowaniem.
§ 7
Wojna
Wojny mogą być wypowiedziane przez i dla sojuszy które posiadają co najmniej 3 członków.
Po wypowiedzeniu wojny, czas ochronny wynosi 24 godziny.
Istnieje ograniczenie do wypowiedzenia 5 wojen, które mogą być prowadzone jednocześnie.
Każdy sojusz może być celem dowolnej liczby wojen.
Wypowiedzenie wojny wyłącza limit 3 ataków na planetę / asteroid, w 24 godziny po wypowiedzeniu wojny.
Wypowiedzenia wojny nie może być odrzucone.
Wojnę można zakończyć po upływie 14 dni.
Aby wojna była oficjalnie uznana wypowiedzenie wojny musi być ogłoszona na forum w przeciągu 1h od wypowiedzenia.
§ 8
Skrypty/Bugi
Wszelka automatyzacji procesu gry jest zabroniona (skrypty, makra, auto odświeżanie, itp.).
Wykorzystywania błędów (programowania-/logiki gry-/wyglądu) jest zabronione, wyjątki można znaleźć w aktualnej liście błędów w forum.
Nowe błędy, które nie znajdują się liście błędów powinny zostać niezwłocznie zgłoszone do GO.
Ostatnio edytowany przez Mariusz025 (02-08-2011 20:59:05)
Offline