1. Sitting - definicja
To nic innego jak nadzorowanie konta innego z graczy jeśli nie jest w stanie sam zająć się kontem.
Przez to pojęcie rozumie się wejście gracza przy użyciu opcji SITTING w ustawieniach gry,
Wejścia na konto drugiego gracza z głównego ekranu logowania do gry podlegają karze Dzielenia Konta lub nawet mogą potraktowane być jako Multikonto.
Sitter - gracz wchodzący na konto drugiego
Sitowany - gracz który zostawia swoje konto do nadzoru Sitera
Sitować jedno konto innego gracza można raz na 7 dni.
2. Jak aktywować ?
Sitting włączamy w Ustawieniach w grze poprzez kliknięciu guzika "Moje hasło do sittingu" i potwierdzeniu go tam 2 razy.
Ważne : Hasło do sittingu w przypadku wcześniejszej aktywacji nie da się ponownie zmienić !
Wpisanie nowego hasła na aktywnym sittingu nie powoduje jego zmiany
Po wykonaniu tej akcji pojawić się powinien niżej napis (zaznaczony w niebieskiej ramce na obrazku) :
Status sittingu: Aktywny (Możesz być w każdym czasie sittowany. )
Hasło sittera dajemy zaufanej osobie która będzie mogła wejść na nasze konto jako Sitter.
3. Używanie sittingu
Wejście takie dokonuje się poprzez Ustawienia gry własnego konta, podając w okienku do tego przeznaczonym nazwe użytkownika (który dał nam swoje hasło) lub jego ID, niżej jego hasło sitera i klikamy "Start Sittingu"
Po akceptacji przez system gra otwiera konto sitowanego gracza w drugiej karcie przeglądarki które obsługujemy - możemy przebywać do 24 godzin od wejścia.
Ponowne wejścia na konto w czasie trwania sitingu dokonujemy z własnego konta - poprzez kliknięcie w nik gracza jakiego situjemy (rysunek).
W przypadku kłopotów z własnym kontem w czasie sitowania - patrz podpunkt 6.2 - Błędy sittingu - podwójne konto
Po każdym dokonanym sitingu hasło u sitowanego trzeba ponownie ustawiać - zostaje zresetowane.
Co możemy robić przy użyciu opcji Sitting:
* Włączyć urlop = Tak
* Wyłączyć urlop= Nie
* Opcje lotów: Można wysłać Bezpieczne Loty , Teleportować Flotę, Transportować surowce.
* Budowanie statków, jak i anulowanie ich budowy = Tak
* Rozpoczynanie i anulowanie badań = Tak
* Rozpoczynanie i przerywanie budynków = Tak
* Budowanie i przerywanie budowy obrony = Tak
* Używać działa cząsteczkowego = Nie
* Używać skanera galaktycznego = Nie
* Opcje z zakładki galaktyka - szpiegowanie + recykling = Nie
* Korzystać z uprawnień sojuszowych = Nie
* Wysyłać wiadomości w grze = Nie
* Czytać wiadomości użytkownika, raporty szpiegowskie, raporty walki = Tak
* Zmieniać detale planety, usuwać ją, zmieniać nazwę = Nie
* Zmieniać ustawienia hasła do sitingu = Nie
* Zmienić strefę czasową = Nie
* Zmienić Avatar = Nie
* Logować się na forum = Nie
* Obniżać poziomy budynków = Nie
* Wysłać wiadomość do GO = Tak
* Wprowadzić wpis o wspólnym IP = Nie
* Zmieniać wpisy o wspólnym IP = Nie
* Zarządzać produkcją kopalń = Tak
* Zarządzać zasobami cząsteczek = Tak
5. Ważne informacje dotyczące Sittingu by działał prawidłowo:
Hasło do Sitingu ustaw tylko raz
Nie próbuj go zmieniać, nie możesz ono zostać nadpisane przez kolejne do momentu aż ktoś nie wejdzie przez nie na twoje konto
Pamiętaj swoje hasło do sittingu
W przypadku zamiany konto, przekaż nowemu właścicielowi swoje hasło do sitingu
Właściciel konta musi się wylogować z niego zanim pojawi się na nim Sitter, w przeciwnym wypadku może to być potraktowane jako wykorzystany siting
Situjący może wejść tylko 1 raz na konto, wylogowanie zakończy siting, jednakże może on nadzorować je przez 24 godziny.
W przypadku gdy właściciel konta zaloguje się na nie - zakończy to definitywnie siting.
6. Błędy opcji sitting:
Ostatnio edytowany przez Mariusz025 (02-01-2012 09:58:17)
Offline