Administrator
ZASADY GRY
Wątek na podstawie angielskiej wersji:
>Game Rules <
§1. Wielokontowość
Dozwolone jest posiadanie jednego konta na danym uniwersum. Prowadzenie multi kont jest zabronione. Zabrania się również dzielenia konta.
§ 2. Dzielenie adresu IP
Gdy więcej jak jeden gracz używa tego samego adresu IP, zobowiązany jest do dodania odpowiedniego wpisu w ustawieniach. Po więcej informacji proszę udać się do operatora gry .
Nadużycia opcji "Wspólnego IP" lub posiadanie więcej jak jednego konta na danym uniwersum będą karane banem kasacyjnym.
§ 3 Sitowanie
Nadzorowanie konta drugiej osoby jest dozwolone.
Dokładniejsza instrukcja jak używać opcji Sitingu znajduję się pod adresem: Sitting FAQ
Nadzorowanie konta bez odpowiedniego narzędzia (Ustawienia->Sitting) będzie traktowanie jako multikonto/dzielenie konta i prowadzi do bana kasacyjnego.
§ 4 Zamiana Kont
Przejęcia i zamiany konto muszą być zgłoszone do Operatora Gry przed przejęciem go. Przejęcie konta wymaga wcześniejszej decyzji Operatora. Zamiana/Przejęcie jest możliwe raz na 30 dni.
Link do wzorów podań: Aplikacje
* Zamiana kont jest zabroniona do odwołania!
§ 5 Kupno surowców
Kupno lub sprzedaż surowców (flot, wewnętrznych serwisów itp.) lub całych kont jest zabroniona i prowadzić będzie do blokady kasacyjnej zamieszanych w proceder kont.
§ 6 Pushing
Wysyłanie surowców bez rekompensaty jest dopuszczalne tylko do słabszych graczy pod warunkiem iż gracz odbierający surowce nie ma więcej niż 75% punktów gracza wysyłającego i nie znajduje się na liście Top 100 rankingu ogólnego.
Za pushing uważa się także celowe ustawienie walk mających na celu wytworzenie pola ze szczątkami. W przypadku powstania asteroidy wielkość jej zostanie zredukowana do 0.
Pushing może prowadzić do całkowitej utraty zamieszanych w proceder kont.
§ 7 Handel
Za handel uważa się wymianę surowców pomiędzy graczami. Wymiana musi się zakończyć w przeciągu 24h od dolotu pierwszego transportu do celu. Czas ten stosuje się dla każdego nowego handlu.
W razie wątpliwości należy skonsultować się z operatorem gry.
§ 7.1 Handel - Kursy Wymiany
Aktualny kurs wynosi 6:2,5:3:1 lub 12:5:6:2 w celu ułatwienia obliczenia (żelazo: metal: kryptonit: spice). Jest to kurs podstawowy. Kurs wymiany surowców między graczami może się różnic max o 20%. Większe odchylenia będą traktowane jako pushing. (patrz § 6 Pushing)
§ 7.2 Wymiana / Handel 1:1
Handel tym samym rodzajem surowców czy to w stosunku 1:1 lub też po kursie zbliżonym , uważa się za wymianę, a więc nie jest dozwolony.
§ 8 Loty
Wychodzące loty nie może trwać dłużej niż 24 godziny.
Wyjątki to:
§ 8.1 Ataki
Ataki na innych graczy są możliwe w zakresie +/- 2 Strefy Ataku . Każda planeta / asteroida nie może być atakowana częściej niż 3 razy w ciągu 24 godzin. Maksymalna liczba wynosi więc 33 ataki jeśli grać posiada skolonizowanych 11 planet. Większa liczba ataków blokowana jest automatycznie przez grę.
Kolonie graczy nie aktywnych nie posiadają limitów ataków , jak i ochrony wynikającej z Strefy Ataku.
Ataki za pomocą działa cząsteczkowego są nie wliczane do limitu 3 ataków.
§ 8.1 Przechwyty - Współpraca graczy
W przypadku współpracy graczy która doprowadzi do udanego przechwytu floty innej osoby dopuszcza się podział zniszczonej floty 50/50, jednakże wymaga jest decyzja Operatora Gry zanim nastąpi transport surowców.
Do zatwierdzenia podziału wymagane jest potwierdzenie w wiadomościach z gry pomiędzy graczami o planowanej akcji.
§ 8.2 Ataki Członów Sojuszu
Przy ACS stosuje się takie same zasady jak w przypadku normalnych ataków . ACS musi zostać wysłany w przeciągu 36h od wysłania pierwszego zaproszenia. Nie jest dopuszczalne opuszczenie sojuszu jak i włączenie urlopu do momentu aż flota wracająca z Ataku Sojuszu nie powróci do własnej planety.
Przynajmniej dwóch graczy musi uczestniczyć w Ataku Sojuszu.
Podział surowców uzyskanych z Pola ze Szczątkami należy dokonać na zasadzie proporcjonalności użytej floty przez graczy do wykonania ataku sojuszu.
(Przyklad: Gracz A wysłał flotę wielkości 1 miliona pkt, gracz B flotę wielkości 2 milionów pkt. Podział pola ze szczątkami wyglądać wówczas będzie, gracz A - 33,3% , gracz B 66,6%).
Odstępstwa od reguły muszą uwzględniać zasadę pushingu (§ 6 Pushing)
Używanie ACS-u do zabezpieczania floty (zamiast bezpiecznego lotu) będzie traktowane jako buusing
§ 9 Tworzenie Asteroid
Ataki, które mają na celu stworzenie asteroidy muszą być zgłoszone do operatora gry. (Link do wzorów podań : Aplikacje
Po uzyskaniu zgody od GO na dokonaniu próby - raporty z walki i recyklingu muszą być przechowywane 7 dni oraz odesłane Operatorowi który zatwierdził podanie.
Atakującemu należy się zwrot poniesionych strat od Obrońcy,chyba że obrońca jest niżej w klasyfikacji punktowej (patrz § 6 Pushing).
Maksymalnie dopuszczalny jest jeden wniosek na 14 dni. Dopuszczalny limit posiadanych astr wynosi 3. Powyżej 3 zgoda nie będzie wydawana.
§ 10 Pomoc w Recyklingu
W przypadku udostępnienia recyklerów, wypożyczający może się ubiegać o 20% zebranego pola ze szczątkami. Zmiana nie może kolidować z zasadami (patrz § 6 Pushing).
Każda pomoc w recyklingu musi zostać zgłoszona operatorowi - nie jest wymagane oczekiwanie na odpowiedź. Raporty z Recyklingu należy wysłać Operatorowi.
§ 11 Wojny
Wojny mogą być wypowiedziane przez i przeciw sojuszą które posiadają co najmniej 3 członków. Każdy sojusz może wypowiedzieć maksymalnie 5 wojen.
Po wypowiedzeniu wojny istnieje 24 godzinny czas ostrzegawczy, po którym zniesione zostaje limit 3 ataków na planetę. Wypowiedzenie wojny nie może być odrzucone, można ją zakończyć natomiast po upływie 14 dni.
§ 11.1 Legalność wojny (Tylko na uni DE)
Aby wojna uznana została za ważną, obie deklarację wojny (w grze i na forum) muszą zostać napisane w ciągu 24 godzin.
Uwaga: Jeśli tak nie zostanie zrobione, wojna zostanie anulowana przez GO a sojusz ostrzeżony.
FAQ- Jak wypowiedzieć wojnę
§ 12 Scripting/Bugusing
Wszelka automatyzacji procesu gry jest zabroniona (skrypty, makra, auto odświeżanie, itp.).
Wykorzystywania błędów (programowania-/logiki gry-/wyglądu) jest zabronione, wyjątki można znaleźć w aktualnej liście błędów w forum. Lista bugów
Nowe błędy, które nie znajdują się liście błędów powinny zostać niezwłocznie zgłoszone do GO.
§ 13 Należności/Rozszczenia
Gracze nie mogę domagać się roszczeń od operatorów - z uwagi na dostępność serwisu. Jak i domagać się zwrotów z tego tytułu.
§ 14 Nękanie i spam
Rasistowskie, pornograficzne, obraźliwe lub w inny sposób dyskryminujące treści. W grze jak na forum gry oraz w innych oficjalnych komunikatorach nie są dozwolone. To samo dotyczy spamowania w jakiejkolwiek formie. Poważne naruszenia doprowadzić mogą do całkowitego zablokowania konta.
§ 15 Reklamowanie
Reklamowanie innych gier jest zakazane.
§ 16 Operatorzy Gry
Obowiązkiem Operatorów Gry jest nadzorowanie gry oraz egzekwowanie jej przepisów. Ponadto będą oni badać i rozwiązywać problemy występujące w grze.
Planety GO w zakładce "Galaktyka" posiadają różowy kolor. Operator Gry nigdy nie będzie prosił Cię o hasła do konta. FAQ - Bezpieczeństwo konta
§ 17.1 Kontakt
Do skontaktowania się z GO służy guzik "Operator Gry" (Z prawej dolnej strony). Pytanie powinny zostać wysłane z odpowiednim tytułem, wyczerpującymi temat informacjami, oraz z informacją ID konta i niku. Ponadto można skontaktować się z Ekipą poprzez IRC i Forum gry.
Po więcej informacji : How do I contact the team?
§ 17.2 Guzik "Zgłoś"
Nadużycia wymienione w § 14 (np obraza) zgłaszać należy za pomocą guzika "zgłoś". Nie jest wymagane przy tym pisanie kolejnej wiadomości guzikiem Operator Gry.
§ 17.3 Nadużycia Guzika Go
Nadużycia związane z używaniem guzika "Zgłoś" i "Operator Gry" traktowane będą jako spam.
§ 18 Członkowie Ekipy
Nieprzestrzeganie zasad może w wielu przypadkach prowadzić do wykluczenia z gry. Obowiązkiem GO jest uzasadnienie swojej decyzji. W przypadku wątpliwości gracz może odwołać się od kary u wyższego stopniem odpowiednika (SGO/ GA/ suport). Członkowie ekipy będą działać najlepiej jak tylko potrafią.
Gwarancja wsparcia poprzez kanał IRC jest niemożliwa, z uwagi gdyż wszystkie funckję sprawowane są na zasadzie wolontariatu.
Skład ekipy SI: Who is our team?!
§ 19 Forum i IRC
Forum i kanał IRC nie są miejscem gdzie nie obowiązuje prawo. Zasady .... i gry oraz forum dostępne są pod linkiem : . Jeśli użytkownik forum-/IRC stale narusza zasady, może to doprowadzić do otrzymania bana w wymienionych miejscach jak i grze.
§ 20 Warunki
Warunkiem korzystanie z gry (terms and conditions) jest przestrzeganiem zasad gry.
Zasady Gry: Wersja: 01.11.2011
NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .
Offline
Administrator
Wzór aplikacji na prośbę o asteroidę, dla gracza który chce utworzyć swoją asteroidę.
Hello,
Here is my request for a single asteroid creation.
Im fully aware of the rules of asteroid creation, including:
- Awaiting GO approval
- Pushing rules, there may not be an profit for any of the users.
I will attack on *Date*
I, *name* *ID* will be attacked by *name* *ID* Player to be destroyed: *name*
Attack will happen at coordinates: *coordinates*
Attempts: *amount, 3 is max*
Fleet to be destroyed: *fleet**Asteroid attempts must be done within 48 hours
Regards,
Tłumaczenie co gdzie wpisywać, do GO z uwagi na brak polskiego proszę wysyłać po angielsku.
Witam
To jest moja prośba o próbę stworzenia asteroidy.
Jestem w pełni świadomy zasad tworzenia asteroid, przed wszystkim:
- czekania na zgodę GO,
- nie złamania zasady pushu, żaden gracz nie może czerpać korzyści z tego tytułu,
Zaatakuje dnia : TU DATA (można wpisywać też np. do 48 godzin od uzyskania zgody zamiast daty)
Ja MÓJ NIK, ID zostanę zaatakowany przez NIK GRACZA, JEGO ID. Gracz który ma zostać zniszczony : NICK MÓJ
Ataki odbędą się na: KOORDYNATY
Próby: (MAKSYMALNIE 3)
Flota która zostanie zniszczona: SKŁAD FLOTY. Próby monowe muszą być zrobione w ciągu 48 godzin
pozdrawiam
NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .
Offline