Ogłoszenie

www.spaceinvasion.info


#1 07-11-2011 17:08:39

 Mariusz025

Administrator

Zarejestrowany: 01-08-2011
Posty: 226

Zasady Gry - WERSJA PO RESTARCIE

http://board.si5.de/index.php?page=Thre … 24#post124

§1. Wielokontowość

Dozwolone jest posiadanie jednego konta na danym uniwersum. Prowadzenie multi kont jest zabronione. Zabrania się również dzielenia konta.


§ 2. Dzielenie adresu IP

Gdy więcej jak jeden gracz używa tego samego adresu IP, zobowiązany jest do dodania odpowiedniego wpisu w ustawieniach. Po więcej informacji proszę udać się do operatora gry .

Nadużycia opcji "Wspólnego IP" lub posiadanie więcej jak jednego konta na danym uniwersum będą karane banem kasacyjnym.


§ 3 Sitowanie

Nadzorowanie konta drugiej osoby jest dozwolone.

Sitować konto można do 24 godzin od momentu wejścia na konto,
Konto sitowane może być raz na 7 dni
Hasło do sitingu po wejściu na konto jest automatycznie resetowane

Dokładniejsza instrukcja jak używać opcji Sitingu znajduję się pod adresem: Sitting FAQ

Nadzorowanie konta bez odpowiedniego narzędzia (Ustawienia->Sitting) będzie traktowanie jako multikonto/dzielenie konta i prowadzi do bana kasacyjnego.


§ 4 Zamiana Kont

Przejęcia i zamiany konto muszą być zgłoszone do Operatora Gry przed przejęciem go. Przejęcie konta wymaga wcześniejszej decyzji Operatora. Zamiana/Przejęcie jest możliwe raz na 30 dni.
Link do wzorów podań: Aplikacje


§ 5 Kupno surowców

Kupno lub sprzedaż surowców (flot, wewnętrznych serwisów itp.) lub całych kont jest zabroniona i prowadzić będzie do blokady kasacyjnej zamieszanych w proceder kont.


§ 6 Pushing

Wysyłanie surowców bez rekompensaty jest dopuszczalne tylko  w do słabszych graczy pod warunkiem iż gracz odbierający surowce  nie  ma  więcej niż 75% punktów gracza wysyłającego  i nie znajduje się na  liście Top 100 rankingu ogólnego.

Za pushing uważa się także celowe ustawienie walk mających na celu wytworzenie pola ze szczątkami. W przypadku powstania asteroidy wielkość jej zostanie  zredukowana do 0.

Pushing może prowadzić do całkowitej utraty zamieszanych w proceder kont.


§ 7 Handel

Za handel uważa się wymianę surowców pomiędzy graczami. Wymiana musi się zakończyć w przeciągu 24h od dolotu pierwszego transportu do celu. Czas ten stosuje się dla każdego nowego handlu.
W razie wątpliwości należy skonsultować się z operatorem gry.


§ 7.1  Handel - Kursy Wymiany

Aktualny kurs wynosi 6:2,5:3:1 lub 12:5:6:2 w celu  ułatwienia obliczenia (żelazo: metal: kryptonit: spice). Jest to kurs  podstawowy. Kurs wymiany surowców między graczami może się różnic max o  20%. Większe odchylenia będą traktowane jako pushing. (patrz § 6 Pushing)


§ 7.2  Wymiana / Handel 1:1

Handel tym samym rodzajem surowców  czy to w  stosunku 1:1 lub też po kursie zbliżonym , uważa się za wymianę, a więc  nie jest dozwolony.


§ 8  Loty

Wychodzące loty nie może trwać dłużej niż 24 godziny.
Wyjątki to:

Loty do własnych planet/asteroid
Kolonizacja
Bezpieczny lot
Lot handlowy
Wszystkie loty na nieaktywne konta


§ 8.1  Ataki

Ataki na innych graczy są możliwe w zakresie +/- 2 Strefy Ataku.  Każda planeta / asteroida nie może być atakowana częściej niż 3 razy w  ciągu 24 godzin. Maksymalna liczba wynosi więc 33 ataki jeśli grać posiada skolonizowanych 11 planet. Większa liczba ataków blokowana jest automatycznie  przez grę.

Kolonie graczy nie aktywnych nie posiadają limitów ataków, jak i ochrony wynikającej z Strefy Ataku.


§ 8.1  Przechwyty - Współpraca graczy

W przypadku współpracy graczy która doprowadzi do udanego przechwytu floty innej osoby dopuszcza się podział zniszczonej floty 50/50, jednakże wymaga jest decyzja Operatora Gry zanim nastąpi transport surowców.
Do zatwierdzenia podziału wymagane jest potwierdzenie w wiadomościach z gry pomiędzy graczami o planowanej akcji.


§ 8.2  Ataki Członów Sojuszu

Przy ACS stosuje się takie same zasady jak w przypadku normalnych  ataków . ACS musi zostać wysłany w przeciągu 36h od wysłania pierwszego  zaproszenia. Nie jest dopuszczalne opuszczenie sojuszu jak i włączenie urlopu do momentu aż flota wracająca z Ataku Sojuszu nie powróci do własnej planety.
Przynajmniej dwóch graczy musi uczestniczyć w Ataku Sojuszu.
Podział surowców uzyskanych  z Pola ze Szczątkami należy dokonać na zasadzie proporcjonalności użytej floty przez graczy do wykonania ataku sojuszu.
(Przyklad: Gracz A wysłał flotę wielkości 1 miliona pkt, gracz B flotę wielkości 2 milionów pkt. Podział pola ze szczątkami wyglądać wówczas będzie, gracz A - 33,3% , gracz B 66,6%).

Odstępstwa od reguły muszą uwzględniać zasadę pushingu (§ 6 Pushing)


§ 9  Tworzenie Asteroid

Ataki, które mają na celu stworzenie asteroidy  muszą być zgłoszone do operatora gry. (Link do wzorów podań :  Aplikacje
Po uzyskaniu zgody od GO na dokonaniu próby - raporty z  walki i recyklingu muszą być przechowywane 7 dni oraz odesłane Operatorowi który zatwierdził podanie.
Atakującemu należy się zwrot poniesionych strat od Obrońcy,chyba że obrońca  jest niżej w klasyfikacji punktowej (patrz § 6 Pushing).


§ 10  Pomoc w Recyklingu

W przypadku udostępnienia recyklerów,  wypożyczający może się ubiegać o 20% zebranego pola ze szczątkami.  Zmiana  nie może kolidować z zasadami  (patrz § 6 Pushing).
Każda pomoc w recyklingu musi zostać zgłoszona operatorowi - nie jest wymagane oczekiwanie na odpowiedź. Raporty z Recyklingu należy wysłać Operatorowi.


§ 11  Wojny

Wojny mogą być wypowiedziane przez i przeciw sojuszą które posiadają co  najmniej 3 członków. Każdy sojusz może wypowiedzieć maksymalnie 5 wojen.
Po wypowiedzeniu wojny istnieje 24 godzinny czas ostrzegawczy, po którym zniesione zostaje limit 3 ataków na planetę. Wypowiedzenie wojny nie może być odrzucone, można ją zakończyć natomiast po upływie 14 dni.


§ 11.1 Legalność wojny

Aby wojna uznana została za ważną, obie deklarację wojny (w grze i na forum) muszą zostać napisane w ciągu 24 godzin.
Uwaga: Jeśli tak nie zostanie zrobione, wojna zostanie anulowana przez GO a sojusz ostrzeżony.
FAQ- Jak wypowiedzieć wojnę


§ 12 Scripting/Bugusing

Wszelka automatyzacji procesu gry jest zabroniona  (skrypty, makra, auto odświeżanie, itp.).
Wykorzystywania błędów (programowania-/logiki gry-/wyglądu) jest  zabronione, wyjątki można znaleźć w aktualnej liście błędów w forum. Lista bugów
Nowe błędy, które nie znajdują się liście błędów powinny zostać  niezwłocznie zgłoszone do GO.


§ 13 Należności/Rozszczenia

Gracze nie mogę domagać się roszczeń od operatorów - z uwagi na dostępność serwisu. Jak i domagać się zwrotów z tego tytułu.


§ 14 Nękanie i spam

Rasistowskie, pornograficzne, obraźliwe lub w inny sposób dyskryminujące treści. W grze jak na forum gry oraz w innych oficjalnych komunikatorach  nie są dozwolone. To samo dotyczy spamowania w jakiejkolwiek formie. Poważne naruszenia doprowadzić mogą do całkowitego zablokowania konta.


§ 15 Reklamowanie

Reklamowanie innych gier jest zakazane.


§ 16 Operatorzy Gry

Obowiązkiem Operatorów Gry jest nadzorowanie gry oraz egzekwowanie jej przepisów. Ponadto będą oni badać i rozwiązywać problemy występujące w grze.
Planety GO w zakładce "Galaktyka" posiadają różowy kolor. Operator Gry nigdy nie będzie prosił Cię o hasła do konta.  FAQ - Bezpieczeństwo konta


§ 17.1 Kontakt

Do skontaktowania się z GO służy guzik "Operator Gry" (Z prawej dolnej strony). Pytanie powinny zostać wysłane z odpowiednim tytułem, wyczerpującymi temat informacjami,  oraz z informacją ID konta i niku. Ponadto można skontaktować się z Ekipą poprzez IRC i Forum gry.
Po więcej informacji : [url=http://board.si5.de/index.php?page=Thread&postID=149#post149]Jak skontaktować się]


§ 17.2 Guzik "Zgłoś"

Nadużycia wymienione w § 14 (np obraza) zgłaszać należy za pomocą guzika "zgłoś". Nie jest wymagane przy tym pisanie kolejnej wiadomości guzikiem Operator Gry.


§ 17.3 Nadużycia Guzika Go

Nadużycia związane z używaniem guzika "Zgłoś" i "Operator Gry" traktowane będą jako spam.


§ 18 Członkowie Ekipy

Nieprzestrzeganie zasad może w wielu przypadkach prowadzić do wykluczenia z gry. Obowiązkiem GO jest uzasadnienie swojej decyzji. W przypadku wątpliwości gracz może odwołać się od kary u wyższego stopniem odpowiednika (SGO/ GA/ suport). Członkowie ekipy będą działać najlepiej jak tylko potrafią.
Gwarancja wsparcia poprzez kanał IRC jest niemożliwa, z uwagi gdyż wszystkie funckję sprawowane są na zasadzie wolontariatu.
Skład ekipy SI: SI Team


§ 19 Forum i IRC

Forum i kanał IRC nie są miejscem gdzie nie obowiązuje prawo. Zasady ....  i gry oraz  forum dostępne są pod linkiem : ZASADY. Jeśli użytkownik forum-/IRC stale narusza zasady, może to doprowadzić do otrzymania bana w wymienionych miejscach jak i grze.

§ 20 Warunki

Warunkiem korzystanie z gry (Terms of use) jest przestrzeganiem zasad gry.

Zasady Gry: Wersja: 01.11.2011


NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie vhs warszawa