Ogłoszenie

www.spaceinvasion.info


#1 07-11-2011 19:46:08

 Mariusz025

Administrator

Zarejestrowany: 01-08-2011
Posty: 226

Lista Bugów

http://board.si5.de/index.php?page=Thread&threadID=24

1. Bugi Budynków
2. Bugi Badań
3. Bugi Floty
4. Bugi Ogólne
5. Bugi Asteroid.

Celowe korzystnie z bugów karane będzie banem kasacyjnym.
Odkryte bugi muszą być niezwłocznie zgłoszone Operatorowi.
Korzystanie z używania bugów przez kogoś innego jest również traktowane jako bugusing.


Błędy zgłaszać należy poprzez guzik "Operator Gry". Dopuszcza się zgłaszanie na forum ale bez instrukcji szczegółowej jak działa dany bug.


1.1. Można dodać do kolejki więcej jak 5 budynków - ZABRONIONE
Status: Naprawiono.

1.2 Budynki budowane są w niewłaściwej kolejności
Status: Odnotowano

1.3. Poziom budynków znikają, ma zastosowanie to przy budynkach które są już zbudowane, jak i u budowanych
Status: Odnotowano.

1.4. Koszty obniżenia budynku są większe niż podbicia o poziom wyżej.
Uwaga: Normalnie koszt obniżenia budynku jest taki sam jak podniesienia do góry. Nie są uwzględnianie zwroty surowców za ten bug.
Status: Odnotowano

1.5. Po wykonaniu teleportacji liczba surowców nie jest naliczana prawidłowo.
Uwaga: Używanie teleportera na własne ryzyko - nie będą uwzględniane zwroty.
Status: Odnotowano

1.6. Błąd wyświetlania Teleportera
1.6.1. Nieaktywni gracze posiadają teleporter aktywowany podczas gdy są szpiegowani
Status: Odnotowano
1.6.2. Aktywni gracze mają aktywowany teleporter podczas szpiegowania
Status: Odnotowano

1.7. Bazy floty na planecie/asteroidzie
(W momencie posiadania 3 baz floty na asteroidzie i 3 na planecie. Próba puszczenia sondy/recyklera z zakładki galaktyka nie jest możliwa. Flota może zostać wysłana wówczas poprzez zakładkę rozkazy)
Status: Odnotowano

1.8. Guzik Skanuj na zakładce galaktyka - w miejscu gdzie go powinno nie być.
(Aczkolwiek nie działa)
Status: Odnotowano

1.9. Zgromadzona energia z teleportera jest używana gdy strzela się z Działa Cząsteczkowego
Status: Odnotowano

1.10. Zgromadzona energia teleportera znika po podniesieniu jego poziomu.
Status: Odnotowano

1.11. Zgromadzona energia znika gdy Ogniwa Słoneczne zostaną zniszczone.
Status: Odnotowano

1.12. Kolejkowanie budynków - skraca się czas budowy budynków
Status: Odnotowano, Wysoki Priorytet
Definicja: Gdy zakolejkuje się budynki w specyficznym porządku, czas ich budowy zostanie skrócony.
Pojawienia się tego błędu jest rzadkie. Potrzebna jest pomoc graczy w zebraniu większej ilości danych co do wymienionego buga.

1.13. Zgromadzone energia w teleporterze jest wykorzystywana częściowo przy ujemnym bilansie energi.
Status: Odnotowano


NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .

Offline

 

#2 07-11-2011 21:44:08

 Mariusz025

Administrator

Zarejestrowany: 01-08-2011
Posty: 226

Re: Lista Bugów

2.1. Technologia energetyczna nie podnosi wydajności Ogniw Słonecznych
Status: Odnotowano

2.2. Czas badań nie jest liczony właściwie:
Status: Odnotowano
Potrzebujemy więcej informacji na temat tego bugu.


NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .

Offline

 

#3 07-11-2011 22:25:28

 Mariusz025

Administrator

Zarejestrowany: 01-08-2011
Posty: 226

Re: Lista Bugów

3.1. Bezpieczny lot jest widoczny dla wszystkich graczy - Zabronione
Status: Naprawiono

3.2. Ataki i Bezpieczne Loty nie mogą wystartować
Status: Odnotowano

Uwaga: Przy zmienianiu planety pojawia się błąd wizualny. Oznacza to że menu z wyborem floty pokazywane jest z planety jaką się wybrało gdy faktycznie jest się na poprzedniej jeszcze.  By upewnić się co do właściwej zmiany należy: kliknąć menu: budynki, następnie menu: flota. Planeta jaka jest pokazywana w lewym górnym rogu czasami jest niewłaściwa.

3.3. Strata surowców po powrocie bezpiecznego lotu, transportów, stacjonowań
Status: Odnotowano
Uwaga: Proszę powiadomić Operatora Gry podając czas, oraz planetę i oczekiwać dalszego dochodzenia.

3.4 Z uwagi na rzadki błąd skyptu może się wydarzyć że atakująca flota nie jest widoczna w menu dowództwa.
Status:W trakcie naprawy.

Uwaga: Przy zmianie stylów jakie można znaleść na internecie istnieje możliwość wyłączenia sobie wraz z nimi  widoczności lotu atakującego jaki pojawia się w dowództwie.
Ponadto prosimy sprawdzić ustawienia swojej przeglądarki czy:
-javaskrypt jest aktywowany
-Kolor liter nie zmienił się na nie czytelny (tło SI)
-Grafika jest aktywowana
-SpaceInvasion nie jest na liście z zabronionymi ciasteczkami

3.5. Loty kolonizacyjne innych są widoczne bez skanera galaktycznego
Status: Ponownie podjęty.
Uwaga: Przechwytywanie floty przy użyciu tego błędu prowadzić będzie do bana kasacyjnego. Przechwyty poprzez informacje z skanera galaktycznego - są oczywiście dozwolone.

3.6. Puszczanie bezpiecznego lotu na planetę gracza nieaktywnego powoduje zawrócenie jej wraz z kasacją jego konta.
Status: Sprawdzone
Uwaga: Wysyłanie bezpiecznego lotu na planetę gracza nieaktywnego jest podejmowane na ryzyko gracza. Nie polecamy tego.

3.7. Floty czasami nie mogą zostać wysłane z planet z asteroidami z zakłądki Galaktyka I .
Uwaga: Kiedy posiadasz planetę z 5 lv bazy floty, i asteroidę z 3 lv bazy floty i masz w powietrzu 1 lot puszczony z planety, i 2 z asteroidy nie możesz puścić większej ilości lotów z asteroidy za pomocą zakładki Galakatyka
Status: Odnotowano

3.8. Floty czasami nie mogą zostać wysłane z planet z asteroidami z zakłądki Galaktyka II.
Uwaga: W przypadku gdy planeta niema wystarczającej ilości Spicu na lot floty, puszczenie jej pomimo stacjonowania na Asteroidzie przy pomocy zakładki galaktyka nie jest możliwe !
Status: Odnotowano


NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .

Offline

 

#4 09-11-2011 18:14:48

 Mariusz025

Administrator

Zarejestrowany: 01-08-2011
Posty: 226

Re: Lista Bugów

4.1. W grze występują sojusze z zerową ilością członków
Status: Naprawiono

4.2. Narzędzie do Sitowania działa tylko 1 raz
Status: W naprawie i sprawdzane

4.3. Siter nie może wejść na konto przez opcje z ustawień
Status: W naprawie  i monitorowane

4.4. Po skasowaniu konta nie jest możliwe zalogowanie na nie ponowne
Status: Naprawiono

4.5. Niewłaściwa ilość energi jest pokazana w raporcie szpiegowskim
Status: Odnotowano

4.6. Ciągłe wylogowania z gry
Status: Odnotowano

4.7. W momencie kasacji wiadomości wychodzących z konta znikają one również na kontach adresatów,którzy mogą nie wiedzieć, że otrzymali korespondencję.
Status: Odnotowano

4.8. Wiadomości sojuszowe są pokazane jako nieprzeczytane nawet po ich odczytaniu
Status: Odnotowano
Uwaga: W celu odznaczenia tej wiadomości na swoim koncie jako przeczytanej należy ją zaznaczyć i wybrać komendę "Zaznacz jako przeczytana".

4.9. Wysyłanie wiadomości do sojuszy z jakimi ma się podpisany pakt nie działa poprawnie
Status: Odnotowano

4.10. Użytkownicy dodani do listy przyjaciół, ignorowanych znikają.
Status: Odnotowano

4.11. Punkty zwiększają się i zmniejszają od czasu do czasu.
Status: Odnotowano
Uwaga: Bug koryguje się samemu podczas cogodzinnej aktualizacji.

4.12. Wpisywanie liter w pola cyfr
Status: Nadal możliwe choć żadnego efektu nie daje.

4.13. Wiadomości bez wpisanego tematu nie docierają do adresata
Status: Odnotowano

4.14.Niektóre części z gry pokazywane są po niemiecku
Status: Odnotowano

4.15. Przyrost punktowy w ramce na liście sojuszników pokazywany jest od 3.01.
Status: Odnotowano

4.16. Firefox 7.0 powoduje niekiedy błędy wyświetlania
Status: Odnotowano

4.17. Jest możliwe wypowiedzenie 6 wojen
Status: Odnotowano
Uwaga: Dopuszczalna regulaminem liczba wypowiedzenia wojen to 5.


NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .

Offline

 

#5 09-11-2011 18:38:21

 Mariusz025

Administrator

Zarejestrowany: 01-08-2011
Posty: 226

Re: Lista Bugów

5.1. Flota podczas postoju na astrze w Ataku Członków Sojuszu nie bierze udziału w walce.
Uwaga: Zostawianie floty na asteroidzie z misją Atak Sojuszu bez intencji użycia go traktowane będzie jako używanie błędów i karane banem kasacyjnym.
Atak Członków Sojuszu może stać maksymalnie 36 godzin.

5.2. Kalkulacja zużycia Spicu nie jest w 100% dokładna
Status: Odnotowano

5.3. Cel lotu i planeta startowa są pomieszane.
Tak się dzieje gdzie puścisz loty z Asteroidy
Status:Odnotowano

5.4. Flota w Ataku Członków Sojuszu zawsze leci prędkością 100%
Nie ma znaczenia ustawiana prędkość - atak zawsze poleci z prędkością 100%
Status: Odnotowano

5.5.Ochrona Strefy Ataku dla nieaktywnych
Podczas ataku członków sojuszu na gracza nieaktywnego wszyscy członkowie uczestniczący w nim muszą być w strefie ataku gracza nieaktywnego .. tak jakby był to atak na aktywnego.
Status: Odnotowano

5.6. Skaner Galaktyczny pokazuje loty z innych układów
Status: Odnotowano
Uwaga: Zabrania się w takich przypadkach przechwytów takich lotów jeśli zasięg skanera galaktycznego nie obejmuje konkretnego układu z jakiego jest odczyt

5.7. Surowce zabrane na pokład floty podczas ustawienia ataku członków sojuszu znikają
Status: Odnotowano
Uwaga: ACS nie jest przeznaczony do zabezpieczania surowców i floty. Patrz podpunkt 5.1.

5.8. Czas zawróconego lotu ataku członków sojuszu wynosi zawsze 100%
Status: Odnotowano
Uwaga: Jeśli zawrócisz ACS czas powrotny będzie identyczny jakby leciał od do celu i wracał z powrotem.

5.9. Punkty za budynki na Asteroidzie nie są naliczane prawidłowo
Status: Odnotowano

5.10. Floty stacjonujące w Ataku Członków Sojuszu nie są widoczne całe na asteroidzie podczas szpiegowania.
Status: Odnotowano
Uwaga: Używanie tej taktyki jest uznawane za bugusing i jest karane banem kasacyjnym.


NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .

Offline

 

#6 15-07-2016 17:53:32

 Mariusz025

Administrator

Zarejestrowany: 01-08-2011
Posty: 226

Re: Lista Bugów

[align=center]
Naprawione przed 12.11.2011[/align]

    [*]1.1 Jest możliwe dodanie ponad 5 budynków do kolejki = ZABRONIONNE
    Status: naprawione
    [*]3.1 Pokaż bezpieczny lot widocznym = ZABRONIONE!
    Status: naprawione
    [*]3.6 Podczas lotu na nieaktywnego gracza w momencie kasacji go flota zawróci
    Status: naprawione
    [*]4.1 Są sojusze z zerową ilością członków
    Status: naprawione
    [*]4.4 Po kasacji konta jest możliwe zarejestrowanie go pownie
    Status: naprawione
    [*]4.12 Wpisywanie liter w pola cyfr
    Status: dalej możliwe ale bez żadnego efektu
    [*]4.13 Wiadomości bez tematu nie docierają do adresata
    Status: to nie bug, anty-spamowa bariera








[align=center]Naprawione 20.01.2012[/align]

    [*][font='Arial']1.10 Nagromadzona energia znika gdy Ogniwa słoneczne zostaną zniszczone[/font]
    [font='Arial']Status:[/font] naprawione

    [*][font='Arial']1.12 Nagromadzona enegia zostaje wysysana gdy przyrost energii jest ujemny [/font]
    [font='Arial']Status:[/font] naprawione

    [*][font='Arial']2.1. Technologia Energetyczna niema wpływu na Ogniwa Słoneczne[/font]
    [font='Arial']Status:[/font] naprawiono

    [*][font='Arial']2.3. Nie ma opisu Ultraplazmy w Drzewku technologicznym[/font]
    [font='Arial']Status:[/font] naprawiono

    [*][font='Arial']3.5 Puszczenia bezpiecznego lotu na planete nie aktywnego, gdy ten zostaje skasowany o 24 powoduje zawrócenie takiego lotu[/font]
    [font='Arial']Status: [/font]naprawiono

    [*]5.2 Kalkulowane zużycie spicu nie jest w 100% dokładne
    Status:
    [font='Arial'] [/font]naprawiono

    [*]5.3 Cel lotu i planeta startowa są pomieszane
    Występuje to jak puścisz lot z Asteroidy
    Status: naprawiono

    [*][font='Arial']5.9 Budynki i punkty za nie nie są naliczane właściwie na asteroidzie
    [/font][font='Arial']Status:
    [font='Verdana']naprawiono[/font]
    [/font]

NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://kamienie-dekoracyjne.pl/ Szamba betonowe Lesko