W przypadkach gdy masz problem z kontem i nie jest on do rozwiązania poprzez interwencje Operatorów Gry, można wysłać zgłoszenie do działu Pomocy Technicznej.
Zgłoszenie wysyła się na dwa sposoby:
1.Przez grę
A). Zaloguj się na swój profil na stronie http://www.spaceinvasion.pl/
(Proszę nie wchodzić na żadne z uniwersów)
B). Kliknij w prawy górnym rogu na napis: "Legal information"
C).W nowym okienku jakie pojawić się powinno należy najechać i kliknąć na napis:
"E-mail : Do formularza pomocy technicznej"
2. Poprzez stronę Bigpointu:
>>http://pl.bigpoint.com/support/<<
Wypełniając formularz kontaktowy należy pamiętać w szczególności o podaniu:
- Numeru ID konta jakiego dotyczy zgłoszenie
- Uniwersum jakiego sprawa dotyczy
- Wszelkich szczegółowych informacji dotyczących problemu
frek_x;805541 napisał:
Każdy początkujący gracz zapewne nie zdaje sobie sprawy z tego, jak istotnym elementem jest indywidualny numer konta, dzięki któremu możemy Wam pomóc w przypadku jakiegoś problemu.
Dlatego tez uczulamy i prosimy Was, abyście po zalogowaniu się do gry zapisali swój numer ID konta.
Jeżeli piszecie do supportu, ten numer jest nam niezbędny by móc Wam pomóc! W niektórych przypadkach brak tego numeru może uniemożliwić udzielenie jakiejkolwiek pomocy.
WAŻNE:
Pisząc do pomocy technicznej zgłoszenie należy wysyłać w języku Angielskim lub Niemieckim. Język Polski nie jest obsługiwany.
Wasza Ekipa Spaceinvasion
Ostatnio edytowany przez Mariusz025 (02-08-2011 23:27:41)
Offline