Administrator
Tryby Urlopu
Zasady Korzystania - Poradnik
1.
Urlop Normalny
aktywowany przez gracza
Tryb Urlopu Normalnego - dane podstawowe
W celu włączenia urlopu gracz musi się upewnić że:
Minimalny czas przebywania na urlopie : 48 godzin - po upływie tego czasu pojawia się guzik kończący go.
Produkcja surowców z kopalń : 0 % (W grze błędnie pisze że 25 %)
Maksymalna długość przebywania na urlopie bez logowania na konto:
7 dni wg. pierwotnych założeń. Ze względu na błąd w systemie zdarzają się przypadki przebywania dłużej jak 7 dni bez logowania.
Sugeruje się w przypadku wejścia w tryb urlopu, by pojawiać się na koncie raz na 6 dni.
Zbyt długi czas przebywania w trybie urlopu powoduje zmianę statusu na nieaktywny.
(najczęściej są to przypadki gdy gracz pozostawi konto bez żadnego nadzoru na okres dłuższy niż 20 dni)
Maksymalna długość przebywania na urlopie - a aktywacja kolejnego urlopu
Tryb urlopu trwa maksymalnie 2 miesiące (60 dni), przy założeniu spełnienia warunku logowania co 6-7 dni na konto. Chcąc przebywać ciągle w trybie urlopu gracz powinien zdeaktywować go na krótki moment przed upływem wspomnianych 2 miesięcy, i dokonać w tym czasie ruchu na koncie: np.
W przypadku klikania w guzik urlop - ale braku wspomnianego ruchu na koncie, maksymalny czas przebywania na urlopie nie ulega wydłużeniu.
Tryb urlopu - a ataki na konto
System dopuszcza możliwość zaurlopowania konta w czasie gdy inny gracz atakuje je. W takim przypadku ataki dolecą do celu, a gracz będący już na urlopie może wyłącznie obserwować całą akcję.
2
Urlop Systemowy
aktywowany przez system
Tryb Urlopu Systemowego - dane podstawowe
Urlop systemowy jest urlopem dla wszystkich graczy włączanym przez techników z uwagi na problemy z serwerem. Najczęściej trwa on conajmniej 24 godziny od rozwiązania problemu. W momencie aktywacji urlopu systemowego :
W celu zobaczenia postępu - przy wydobyciu surowców, budowie budynków itp należy samemu odświeżać ekran w czasie trwania tego urlopu.
W przypadku przebywania na zwykłym urlopie w czasie aktywacji systemowego, status pierwszego nie ulega zmianie.
Urlopu systemowego nie da się aktywować samemu po wyłączeniu go.
Koniec Urlopu Systemowego
Koniec urlopu systemowego podawany jest zawsze na forum w oficjalnym komunikacie.
Gracz sam decyduje w którym momencie kontynuować będzie grę. Należy pamiętać że z chwilą zakończenia czasu trwania urlopu systemowego (podanego na forum) - system sam zdezaktywuje go wszystkim.
Samoczynna dezaktywacja urlopu podczas przebywania na koncie:
W przypadku przebywania w grze w momencie zakończenia trwania urlopu systemowego, guzik pokazujący pozostawanie na nim dalej będzie wyświetlany mimo że konto faktycznie przestanie przebywać w urlopie systemowym. W celu odświeżenia - aktualizacji statusu należy wylogować się z gry i wejść do niej ponownie.
Spóźniony czas powrotu flot
W przypadkach gdy problemy z grą spowodują zmianę czasu powracających flot, a gracz nie ma możliwości pojawiania się już na koncie przed datą przewidzianą jako koniec urlopu systemowego - zaleca się wysłanie wiadomości do Operatora Gry z swojego konta w grze.
Operator Gry ma możliwość aktywacji zwykłego urlopu, nawet w przypadku gdy na koncie budowane są budynki, a floty znajdują się w powietrzu.
Wiadomość wysłana do GO stanowi podstawę do interwencji na koncie, jak i rozpatrzenia możliwości dokonania zwrotu floty w razie poniesionych strat.
W przypadku wysłania zgłoszenia po dacie kończącej urlop systemowy - prośby o zwrot nie będą uwzględniane.
Zwroty flot
Zwroty straconych flot będą uwzględniane wyłącznie na podstawie potwierdzonych informacji o błędzie serwera.
W przypadku gdy gracz nie zdąży samemu wyjść z trybu urlopu systemowego przed jego końcem - zwroty nie będą uwzględniane.
Gracz wiedząc o braku możliwości zalogowania na swoje konto w terminie umożliwiającym zabezpieczenie dobytku przed końcem urlopu systemowego, powinien wysłać zgłoszenie do Operatora Gry. Zgłoszenie to wysłane przed końcem urlopu systemowego upoważnia Operatora do podjęcia odpowiednich kroków w celu ochrony gracza, lub uwzględnienia możliwość otrzymania późniejszego zwrotu floty - straconej w ten sposób.
3
Prace Konserwacyjne
"To uniwersum jest zatrzymane"
Prace konserwacyjne - wykonywane są w celu naprawy problemów spotykanych w grze.
W przypadku pojawienia się napisu na koncie - "Prace Konserwacyjne - to uniwersum jest zatrzymane" gra zostaje zatrzymana całkowicie (Stop/Pauza).
Gracz nie ma wówczas możliwości wykonywania żadnych czynności na koncie. Sugeruje się w czasie trwania prac konserwacyjnych NIE WYŁĄCZAĆ urlopu systemowego. W momencie gdy gracz zdecyduje się na dezaktywację go, nie ma żadnej gwarancji że prace konserwacyjne zostaną zakończone za pewien określony czas. Zwroty flot stracone w ten sposób nie będą uwzględniane.
NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .
Offline