Ogłoszenie

www.spaceinvasion.info


#1 04-08-2011 21:27:57

 Mariusz025

Administrator

Zarejestrowany: 01-08-2011
Posty: 226

Tryby Urlopu

Tryby Urlopu
Zasady Korzystania - Poradnik







1.
Urlop Normalny
aktywowany przez gracza




Tryb Urlopu Normalnego - dane podstawowe

W celu włączenia urlopu gracz musi się upewnić że:

  • Żaden budynek nie jest budowany na planetach (W tym na asteroidzie również)
  • Badania w momencie włączenia trybu urlopu zostają zastopowane - można je mieć włączone przy aktywacji urlopu.

Minimalny czas przebywania na urlopie : 48 godzin - po upływie tego czasu pojawia się guzik kończący go.
Produkcja surowców z kopalń : 0 % (W grze błędnie pisze że 25 %)




Maksymalna długość przebywania na urlopie bez logowania na konto:

7 dni wg. pierwotnych założeń. Ze względu na błąd w systemie zdarzają się przypadki przebywania dłużej jak 7 dni bez logowania.
Sugeruje się w przypadku wejścia w tryb urlopu, by pojawiać się na koncie raz na 6 dni.

Zbyt długi czas przebywania w trybie urlopu powoduje zmianę statusu na nieaktywny.
(najczęściej są to przypadki gdy gracz pozostawi konto bez żadnego nadzoru na okres dłuższy niż 20 dni)


Maksymalna długość przebywania na urlopie - a aktywacja kolejnego urlopu

Tryb urlopu trwa maksymalnie 2 miesiące (60 dni), przy założeniu spełnienia warunku logowania co 6-7 dni na konto. Chcąc przebywać ciągle w trybie urlopu gracz powinien zdeaktywować go na krótki moment przed upływem wspomnianych 2 miesięcy, i dokonać w tym czasie ruchu na koncie: np.


  • wykonać transport, który po starcie można zawrócić od razu, wracająca flota liczona jest jako ruch na koncie,
  • wysłać sondy z misją - szpiegowanie[/LIST]Po czym zaurlopować konto ponownie. Od tego momentu dopiero liczone jest kolejne 60 dni.

W przypadku klikania w guzik urlop - ale braku wspomnianego ruchu na koncie, maksymalny czas przebywania na urlopie nie ulega wydłużeniu.



Tryb urlopu - a ataki na konto

System dopuszcza możliwość zaurlopowania konta w czasie gdy inny gracz atakuje je. W takim przypadku ataki dolecą do celu, a gracz będący już na urlopie może wyłącznie obserwować całą akcję.




2
Urlop Systemowy
aktywowany przez system




Tryb Urlopu Systemowego - dane podstawowe

Urlop systemowy jest urlopem dla wszystkich graczy włączanym przez techników z uwagi na problemy z serwerem. Najczęściej trwa on conajmniej 24 godziny od rozwiązania problemu. W momencie aktywacji urlopu systemowego :


  • Floty lecące z misją "atak" zostają zawrócone

  • Floty wysłane z pozostałymi misjami dalej lecą

  • Wydobycie surowców jest na normalnym poziomie

  • Badania i budynki nie zostają zastopowane

  • Do momentu wyłącznie urlopu nie ma możliwości wykonania żadnych lotów

W celu zobaczenia postępu - przy wydobyciu surowców, budowie budynków itp należy samemu odświeżać ekran w czasie trwania tego urlopu.
W przypadku przebywania na zwykłym urlopie w czasie aktywacji systemowego, status pierwszego nie ulega zmianie.
Urlopu systemowego nie da się aktywować samemu po wyłączeniu go.



Koniec Urlopu Systemowego

Koniec urlopu systemowego podawany jest zawsze na forum w oficjalnym komunikacie.
Gracz sam decyduje w którym momencie kontynuować będzie grę. Należy pamiętać że z chwilą zakończenia czasu trwania urlopu systemowego (podanego na forum) - system sam zdezaktywuje go wszystkim.



Samoczynna dezaktywacja urlopu podczas przebywania na koncie:

W przypadku przebywania w grze w momencie zakończenia trwania urlopu systemowego, guzik pokazujący pozostawanie na nim dalej będzie wyświetlany mimo że konto faktycznie przestanie przebywać w urlopie systemowym. W celu odświeżenia - aktualizacji statusu należy wylogować się z gry i wejść do niej ponownie.



Spóźniony czas powrotu flot

W przypadkach gdy problemy z grą spowodują zmianę czasu powracających flot, a gracz nie ma możliwości pojawiania się już na koncie przed datą przewidzianą jako koniec urlopu systemowego - zaleca się wysłanie wiadomości do Operatora Gry z swojego konta w grze.
Operator Gry ma możliwość aktywacji zwykłego urlopu, nawet w przypadku gdy na koncie budowane są budynki, a floty znajdują się w powietrzu.
Wiadomość wysłana do GO stanowi podstawę do interwencji na koncie, jak i rozpatrzenia możliwości dokonania zwrotu floty w razie poniesionych strat.
W przypadku wysłania zgłoszenia po dacie kończącej urlop systemowy - prośby o zwrot nie będą uwzględniane.



Zwroty flot

Zwroty straconych flot będą uwzględniane wyłącznie na podstawie potwierdzonych informacji o błędzie serwera.
W przypadku gdy gracz nie zdąży samemu wyjść z trybu urlopu systemowego przed jego końcem - zwroty nie będą uwzględniane.
Gracz wiedząc o braku możliwości zalogowania na swoje konto w terminie umożliwiającym zabezpieczenie dobytku przed końcem urlopu systemowego, powinien wysłać zgłoszenie do Operatora Gry. Zgłoszenie to wysłane przed końcem urlopu systemowego upoważnia Operatora do podjęcia odpowiednich kroków w celu ochrony gracza, lub uwzględnienia możliwość otrzymania późniejszego zwrotu floty - straconej w ten sposób.




3
Prace Konserwacyjne
"To uniwersum jest zatrzymane"





Prace konserwacyjne - wykonywane są w celu naprawy problemów spotykanych w grze.
W przypadku pojawienia się napisu na koncie - "Prace Konserwacyjne - to uniwersum jest zatrzymane" gra zostaje zatrzymana całkowicie (Stop/Pauza).
Gracz nie ma wówczas możliwości wykonywania żadnych czynności na koncie. Sugeruje się w czasie trwania prac konserwacyjnych NIE WYŁĄCZAĆ urlopu systemowego. W momencie gdy gracz zdecyduje się na dezaktywację go, nie ma żadnej gwarancji że prace konserwacyjne zostaną zakończone za pewien określony czas. Zwroty flot stracone w ten sposób nie będą uwzględniane.


NIKT z ekipy nie poprosi Cię o LOGIN i HASŁO do twojego konta w grze.
Nie daj się oszukać .

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
studio kopiowania ślask