Mariusz025 - 15-07-2016 17:59:31 |
[align=center][font='Helvetica, Verdana, sans-serif']Wątek informacyjny dotyczący zmian w grze[/font][/align][align=center][font='Helvetica, Verdana, sans-serif']wprowadzanych w piątkowych "patchday-ach"[/font][/align][align=center][font='Helvetica, Verdana, sans-serif'] [/font][/align]
[font='Lucida Sans, Monaco, Geneva, sans-serif']Aktualna wersja gry: 1.1.4[/font]
Zmiany z 19 stycznia 2012
Aktualizacje:
[*]Bezpieczne loty można teraz puszczać na planetę Operatorów Gry [*]Używanie teleportera generuje raport z akcji [*]Technologia energetyczna wpływa na ogniwa słoneczne [*]Czas trwania asystentów zsynchronizowany jest z czasem na serwerze, w przypadku pętli czasowej obowiązywania asystenta wydłuży się [*]Nowy styl ramki informującej o patchday-u, z możliwości zamknięcia tego powiadomienia [*]Merchant-Kupiec, został zaaktualizowany zgodnie z propozycją graczy (opcja "look for")
Bugfixy :
[*]W przypadku wystąpienie ujemnej energii, nie będzie ona wysysała zasobów energetycznych teleportera już, [*]Bug z badaniami wywołany działalnością asystenta został naprawiony (rzadko występował) [*]Naprawiony mały błąd zaokrąglający (rounding error) po lewej stronie ekranu [*]Poprawiono wiadomości dotyczące liczby planet jakie można skolonizować [*]Poprawiono kilka błędów dotyczących tłumaczenia w językach FR, EN i RU [*]Zablokowano możliwość nazywania planet "*|*|" [*]Skaner galaktyczny nie dodawał punktów [*]Poprawiono linki z gry do forum [*]Flota lecąca z planety/asteroidy była niepoprawnie wyświetlana w dowództwie [*]Wiadomości z gry zaznaczone jako ignorowane nie pojawiały się na koncie już (dotyczy floty) [*]Poprawiono wiele różnych błędów bazy danych dotyczących m.in teleporter, tryby urlopu, i graczy zbanowanych. [*]Błąd dotyczący wydajności został rozwiązany [*]Komunikacja serwera z API i w drugą stronę została poprawiona
|
Mariusz025 - 15-07-2016 17:59:53 |
Zmiany z 27 stycznia 2012
Aktualizacje:
[*]System tytułów: gracze mogą otrzymywać różne tytuły w czasie gry [*]Status członków sojuszu będzie widoczny Bugfixy :
[*]Kilka błędów dotyczących Ataku Członków Sojuszu [*]Kilka poprawek w języku Polskim w grze ("Wiadomości" z ruchu flot) [*]Kilka poprawek dotyczących bazy danych Rozpoczęto prace nad następującymi problemami :
[*]Budowę systemu zaproszeń (refer system), który pozwoli na rozsyłanie znajomym zaproszeń [*]Niemal ukończony, lecz jeszcze nie zintegrowany samouczek (tutorial), dla graczy początkujących do 50 lub 100 pkt. Jest to obecnie testowane i w najbliższym czasie zostanie zintegrowane
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:00:17 |
3.02.2012
Bugfixy: Kilkanaście błędów dotyczących tłumaczeń Poprzez pewien sposób była możliwość oddania własnej floty przy użyciu Ataku Członków Sojuszu Błąd w narzędziu administracyjnym GO wyłączał urlopy graczom z statusem "locked" , sprawiając że mogli oni zostać zaatakowani. Gdy gracz zostanie zbanowany pozostanie w trybie urlopu teraz. (chyba że zostanie postanowione inaczej).
Ponadto kontynuowana jest praca dotycząca tutoriala i systemu linków referencyjnych które powinny być dostępne za kilka kolejnych piątkowych "patchday-ów".
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:01:02 |
10.02.2012 -> 1.1.3
[*] Naprawiono błąd związany z kopułami [*] Funkcja zmiany hasła "Change Password" jest już dostępna [*] Dostępny jest 1.2 Alpha client dla SpaceInvasion
Czym jest 1.2 Alpha client?
Obecnie prace prowadzone są by polepszyć i zoptymalizować Spaceinvasion. By dokonać tego potrzeba w pierwszej kolejności aktualizować całą strukturę strony. Chcąc korzystać z przyszłych technologi, zdecydowano się na usunięcie paneli (ramek) i przełączyć się na nowe Web 2.0 techniki. Można powyższą opcję przetestować w następujący sposób:
Zaloguj się na SI Wybierz uniwersum Zmień adres w przeglądarce zamieniając tam indexGame.es na ndexClient.es
Przykład : http://www3.spaceinvasion.info/indexGame.es Zamienione: http://www3.spaceinvasion.info/indexClient.es
Uwaga, podana wersja jest wersją roboczą - niektóre funkcję mogę nie być obsługiwane. Jeśli zauważyłeś tam błędy masz pomysły na udoskonalenie gry - napisz do nas.
pozdrawiamy Twoja Ekipa SpaceInvasion
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:01:27 |
18.02.2012 -> 1.1.4
- Profil gracza Każdy z graczy dostał stronę z własnym profilem, którą można otwierać w dowolnych momentach gry. Gdy klikniesz na nazwę gracza przeniesiony zostaniesz do niej, znaleźć tam można: nick, punkty (budynków, badań, i floty), strefę ataku, sojusz. Możesz także wysłać z tego miejsca wiadomość do gracza.
- Pomocnik Szpiega Koszt: 30 Urplasma Czas trwania: 30 dni
Możliwości: -Na stronie sojuszu widzisz wszystkich członków danego sojuszu -Na nowej stronie - profilu gracza masz podglądać na miejsce kolonizacji planet danego gracza.
-------
25.02.2011
Zmiany z tego piątku: Payment-log naprawiony (użytkowników wylogowywało gdy chcieli obejrzeć swoje logi) Dodano guzik "max" do Handlarza Ustawiono nowy system reboot-u po patchdayu (by zapobiec używania bugów najpierw czas nadrobi 3 godziny, następnie gra ruszy ) Wewnętrzne statystyki dla teamliderów
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:01:51 |
3.02.2012 --> 1.2
Nowości w grze:
Tutorial - zawiera 10 kroków przydatnych lda gracza, który zaczyna swoją przygodę z SI. Gracz wypełniając je poznawać będzie podstawy gry takie jak ekonomia, ataki czy bezpieczne loty. Ponadto zawiera on nagrody w postaci dodatkowych surowców i statków które mogą okazać się przydatne w poznawaniu gry.
System osiągnięć - zawiera 48 zadań, w przyszłości będzie ich znacznie więcej. Utworzona została ponadto dodatkowa strona na której można przeglądać wykonywane misje. Wyświetlane są one także na twoim profilu gracza. Po ukończeniu danych misja gracz w nagrodę otrzymuje możliwość tytułowania się nową rangą.
Profil Gracza- dodano możliwość dodania na nim notatki o sobie (szukać w ustawieniach).
pozdrawiamy Twoja Ekipa SpaceInvasion
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:02:18 |
9.03.2012 --> 1.2.1.
Nowości w grze:
Zmieniony został system Supportu w grze. Odtąd w miejscu gdzie dawniej był guzik Operator Gry, pojawiła się ramka z której można wybrać:
Operator Gry Pętla czasowa Lag serwera
Operator Gry - tu nic się nie zmieniło. Opcja do pisania zgłoszeń do GO. Pętla Czasowa i Lag Serwera - Obie opcję działają na zasadzie wysłania powiadomienia. Po wysłaniu odpowiedniej ilości zgłoszeń za pomocą tej opcji, zostanie wygenerowana automatycznie wiadomość do teamu. Poprzez wykorzystanie nowych funkcję chcemy polepszać działanie serwerów.
Prosimy mieć na uwadze że nadużycia nowych funkcji będą karane. Zgłaszamy tylko prawdziwe przypadki.
Ponadto poprawiono tutorial i system osiągnięć, jak i przetłumaczono go na inne języki.
pozdrawiam Twoja Team SpaceInvasiopn
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:02:39 |
14.04.2012 -> 1.2.2.
Nowości w grze:
[*]Możliwość zmiany planet poprzez użycie guzików następna/poprzednia znajdujących się w postaci "<" ">" w lewym górnym rogu ekranu [*]W Dowództwie, w ruchu flot puszczając lot do określonego celu pokazywany będzie gracz do jakiego się leci z prawej strony ekranu (zamiast własnego niku) [*]System osiągnięć został zaktualizowany poprzez wstawienie kropek
Ponadto z wcześniejszych patchów wprowadzona następujące zmiany (bez zmiany numeru obecnej wersji):
[*]Zakupieni asystenci w przypadku aktywowania urlopu systemowego dostaną dodatkowe 2 dni [*]Ustalono że w przypadku końca urlopów systemowych ich czas dezaktywacji będzie różny na 3 uniwersach [*]Dodano log pokazujący twoje ostatnie 10 logowania uwzględniający IP pozdrawiamy Twoja Ekipa SpaceInvasion
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:03:09 |
14.04.2012 -> 1.2.2.
Nowości w grze:
[*]Możliwość zmiany planet poprzez użycie guzików następna/poprzednia znajdujących się w postaci "<" ">" w lewym górnym rogu ekranu [*]W Dowództwie, w ruchu flot puszczając lot do określonego celu pokazywany będzie gracz do jakiego się leci z prawej strony ekranu (zamiast własnego niku) [*]System osiągnięć został zaktualizowany poprzez wstawienie kropek
Ponadto z wcześniejszych patchów wprowadzona następujące zmiany (bez zmiany numeru obecnej wersji):
[*]Zakupieni asystenci w przypadku aktywowania urlopu systemowego dostaną dodatkowe 2 dni [*]Ustalono że w przypadku końca urlopów systemowych ich czas dezaktywacji będzie różny na 3 uniwersach [*]Dodano log pokazujący twoje ostatnie 10 logowania uwzględniający IP pozdrawiamy Twoja Ekipa SpaceInvasion
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:03:31 |
[font='Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif']12.07.2012[/font] [font='Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif'] [/font] [font='Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif']Nowości w grze[/font]
Międzywymiarowy transmiter
Chcesz przetestować swoje szczęście w grze ? Teraz możesz to zrobić za pomocą Międzywymiarowego Transmittera.
Za 2 sztuki Urplazmy możesz dokonać losowania i odebrać nagrodę, która zostanie umieszczona na planecie na jakiej się znajdujesz.
Możesz wygrać: - Surowce - Asystentów - Statki - Urplazme - Zwiększoną produkcję wydobycia - Asteroidę
Dodatkowo raz dziennie można odebrać jedno darmowe losowanie jeśli logować się będziesz codziennie (Przebywanie w Trybie Urlopu się nie liczy). Nie mogą one być jednak gromadzone - chcąc uzyskać następne musisz wykorzystać obecne.
Szybkie odkrywanie
Dodatek ten pozwala na szybkie skracanie badań za pomocą Urplazmy.
Ważne: Technika ta jest dostępna w momencie wybudowania Laboratorium Badawczego Lv 10. Przyśpieszenie badań jest jedynie możliwe w momencie gdy posiadasz odpowiednią ilość Urplazmy. Koszt przyspieszenia to 1 Urplazma za każde 4 godziny (1 Urplazma = 4 godziny/ 8 Urplazma = 8 godzin itd. itd.) Badania można przyśpieszać dopiero gdy ukończy się 20% całkowitego czasu ich odkrywania.
Team speak
Otwarty został kanał dla graczy do rozmów. By w nim uczestniczyć należy ściągnąć TS ³ : http://www.teamspeak.com/?page=downloads&newlang=en
Po instalacji jako adres serwera wpisujemy: www3.spaceinvasion.info , oraz swój nik (hasło nie jest potrzebne). Kanał nie posiada nadzoru z strony Teamu.
pozdrawiam Twoja Team SpaceInvasion
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:03:52 |
25.07.2012 Zmiana w systemie Urlopu Specjalnego
By poprawić grywalność gry obecny system urlopów w czasie awarii gry zostanie zamieniony nowym systemem ochrony przed atakami (wyjątek stanowić będą większe awarie gry).
Cechy nowego systemu przed atakami: Nie można samemu wyłączyć ochrony przed atakami Pojawi się zegar oznajmujący do kiedy system będzie włączony Budynki jak i badania będą mogły być włączane jak podczas normalnej gry Wydobycie surowców będzie bez zmian Możliwe będzie szpiegowanie i atakowanie graczy nieaktywnych, transportowanie, jak i stacjonowanie floty Nie będzie można atakować graczy aktywnych (szpiegować natomiast tak) Asteroidy będą działały normalnie Działa cząsteczkowe nie mogą być używane Atak Członków Sojuszu nie może być używany
pozdrawiam Twoja Team SpaceInvasion
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:06:27 |
13.09.2012 Patchday - Zmiany w grze
Kasowanie planet z lotami lecącymi na nie
Blokowanie koloni możliwe będzie wyłącznie poprzez puszczenie ataku na nią. Jeśli na taką planetę zostanie puszczony transport -w momencie kasacji planety zostanie on automatycznie zawrócony.
Zmiana pojemności magazynów
Obecnie było : Każdy następny poziom magazynu kosztuje x2 ceny poprzedniego, a pojemność ich zwiększała się o 1,5
Po patchday-u Każdy następny poziom magazynu kosztuje x2 ceny poprzedniego, a pojemność ich zwiększa się o 2
NA uniwersum rosyjskim włączone zostaną następujące osiągnięcia: Top of the Tops! Raising pilot Risky enemy Nightmare of the universe
Kilka poprawek w języku rosyjskim Zmiana na serwerach: uniwersum ru i int przeniesione zostaną na nowy serwer z bazę danych
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:06:56 |
7-08-2013 Patch info SI Classic 1.3.6
Nowości: Poczyniono udoskonalenia mające obsługiwać nowe krótkoterminowe unii SI speed classic.
Udoskonalenia: System administracji sojuszem został pozmieniany. Np. gracz nie może zmienić swojej rangi sam. Wyższe rangi nie mogą zostać zmieniane poprzez graczy z mniejszymi uprawnieniami. Tagi na stronie sojuszu, tagi w dyplomacji są posortowane alfabetycznie. Walidacja przy otrzymywaniu wiadomości została wprowadzona, tym samym dostarczanie niepotrzebnych wiadomości zostało ograniczone. Floty i surowce zabrane na lot kolonizacyjny są wyświetlane w wiadomościach. Favicony zostały wymienione.
Bug fixy:
Poprawiono bug który pokazywał "asteroide" zamiast pola ze szczątkami przy recyklingu. Naprawiono bug który uniemożliwiał wysyłanie wiadomości sojuszowych do sprzymierzeńców sojuszu. Naprawiono bug który powodował że wiadomości dalej były uznawane jako nieprzeczytane moim otwarcia ich. Naprawiono bug który umożliwiał wyjście z urlopu przed czasem. Poprawiono bug przez który można było wypowiedzieć 6 wojen (maksymalnie można 5) Poprawiono bug z językiem Włoskim. Poprawiono bug w języku Polskim dotyczący pola z tytułem wiadomości. Poprawiono bug z tutoriala, który uniemożliwiał szybkie ukończenie go ( za mało surowców). Poprawiono bug który w kilku przypadkach umożliwiał uzyskanie koordynatów
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:07:27 |
Aktualizacja 4.04.2014
Od dnia 4.04.2014 od godziny 12:00 zmianie ulega system wyrzucania kont z urlopu na nieaktywne (po 60 dniach nieaktywności na urlopie). Stary system zmiany statusu kont (Urlop --> Nieaktywne) o 24:00 w nocy zastąpi nowy. Konta nieaktywne będą zmieniały status od dzisiejszej daty o godzinach:
00:00, 02:00, 04:00, 06:00, 08:00, 10:00, 12:00, 14:00, 16:00, 18:00, 20:00 i 22:00 CET
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:07:45 |
Aktualizajca 1.06.2014 - wersja 1.3.7
Asystent Bezpiecznych Lotów: Nowy asystent w sklepie. Pozwala na wysłanie fs-a za pomocą jednego kliknięcia i na dokładny czas na jaki chce się go wysłać. Uwaga: Ten asystent nie zadziała gdy czas dolotu wrogiej floty będzie mniejszy jak 1 minuta do twojej planety!
Mniejsze zmiany: Guziki handlarza i Asystenta bezpiecznych lotów pokazywane będą poprzez kliknięcie w ikony obok ekonomi i rozkazów. System bonusowych kodów - dostępny w menu. Pozwoli to operatorom gry wysłanie nagrody lub zwrotu (floty np.) za pomocą kodu bonusowego, który gracz będzie mógł użyć w dowolnym momencie. Poprawiono opisu w menu gry
|
Mariusz025 - 15-07-2016 18:08:06 |
Speed-Up System
Zostanie aktywowany na wszystkich uniwersach classic SI 26 Kwietnia 2015 o godzinie 17:00
Co to jest ? System który umożliwi szybki wzrost dla nowych graczy grających na danym uniwersum na podstawie niewielkiego % ilości punktów lidera klasyfikacji generalnej. Przyśpieszy on na koncie :
[*]Produkcję surowców [*]Budowę Budynków [*]Budowę jednostek i dział [*]Badania Jakie kryteria trzeba spełnić ? Najważniejsze to mieć ilość punktów odpowiednią do uczestnictwa w Speed-up-systemie. Jeśli spełnisz ten wymóg następnym warunkiem jest przynajmniej 1 % przyrost punktów na swoim koncie w czasie 24 godzin. Oczywiście nie możesz być w trybie urlopu, bądź mieć już aktywowanej wyższej zwiększonej produkcji przez system speed up.
Do ilu punktów uzyskać można bonusowe przyśpieszenie ? Zasada naliczania bonusowego przyśpieszeniai oparta jest na punktacji lidera danego uniwersum w klasyfikacji generalnej. Tym sposobem górne wartości punktowe będą coraz większe wraz z rosnącą punktacją lidera uniwersum.
Istnieją 3 zakresy dla bonusu przyśpieszającego:
[*]Gracze mający mniej jak 0.1% punktów (lidera uniwersum): 5x bonus[*]Gracze mający mniej jak 0,5 % punktów (lidera): 3x bonus[*]Gracze mający mniej jak 1 % punktów (lidera): 2x bonus Czyli w teorii na dziś dzień uniwersum INT1 (23-04-2015) 1 ..:: Sunwalker::.. 53.717.999 punkty
[*]Wszyscy mający mniej jak 53,717 punktów (0,1%) - x5 bonus[*]Wszyscy mający mniej jak 268,358 punktów (0,5 %) - x3 bonus[*]Wszyscy mający mniej jak 537,717 punktów (1%) - x2 bonus
Ponowna aktywacja Przy spełnieniu minimalnej ilości punktów, zostanie włączona po upływie 24 godzin - ale przy następnej pełnej godzinie (czyli 24h + 59 minut). Przy czym nie trzeba być on-line by została ona załączona.
Co gdy jest już aktywowana jedna zwiększona produkcja ?
Gdy jest włączona jedna wielokrotna produkcją i następna zostanie aktywowana w tym czasie (np. z międzywymiarowego transmitera, eventu), zostanie ona połączona w 1 większą np: gracz mający produkcje x2 z systemu speed up, przy wygraniu kolejnej produkcji x2 dostanie jedną zwiększoną produkcję do poziomu x3.
|
Mariusz025 - 23-08-2016 19:40:17 |
Wersja 1.4 21.08.2016
- Poprawiono kilka graficznych bugów. - Guzik GO (Game Operator) jest ponownie guzikiem. Zrezygnowany przy tym z opcji raportowania lagów i pętel czasowych. - System ankiet jest przygotowany do ponownego użycia. - Wyłącznie na Retro wprowadzono nową Strefę Ataku 16, która zaczyna się od 10.000.000 punktów. - Zmodyfikowano system Speed up: - Nie jest wymagane obecnie utrzymywanie jakichkolwiek przyrostów punktowych by uzyskać bonus prędkości.
-Zmieniono przedziały punktowe do otrzymania bonusu speed up systemu na uniwersum RETRO (względem gracza top1 klasyfikacji ogólnej): - Poniżej 0.1% punktów: 10x prędkość - Poniżej 0.5% punktów: 5x - Poniżej 1% punktów: 3x - Poniżej 2% punktów: 2x
Zmieniono przedziały punktowe do otrzymania bonusu speed up systemu na uniwersach DE1, INT1, RU1 (względem gracza top1 klasyfikacji ogólnej): - Poniżej 0.1% punktów: 5x - Poniżej 0.5% punktów: 3x - Poniżej 1% punktów: 2x - Poniżej 2% punktów: 1.5x
Czyli dla przykładu. Top 1 INT1 ma 100.000.000 pkt. gracz mający: -Mniej jak 0,1 % jego punktów (100.000) uzyskuje eko x5, czas badań i prędkość budowania budynków, -Mniej jak 0,5 % jego punktów (500.000) uzyskuje eko x3, czas badań i prędkość budowania budynków, -Mniej jak 1 % jego punktów (1.000.000) uzyskuje eko x2, czas badań i prędkość budowania budynków, -Mniej jak 2 % jego punktów (2.000.000) uzyskuje eko x1.5, czas badań i prędkość budowania budynków.
|
Mariusz025 - 23-02-2017 21:22:56 |
Wersja 1.5 11.02.2017
->Zmiana w galaktykach - pętla. Połączenie galaktyk 1 szej z 14 tą. zostało wprowadzone po odczytaniu wyników z ankiety - za 81.91% (1087 głosów). Od tego momentu system będzie liczył najkrótszą drogę (Przykład - z gali 3 do 12 gracz będzie teraz leciał poprzez galaktyki 2-1-14-13 )Zmiana dotyczy także teleportery i działa cząsteczkowe.
->24h ataki są zablokowane przez system i Urlopy z fs-em
Gracze mogę teraz wchodzić w urlop podczac gdy ich Bezpieczne Loty będą w powietrzu. Zachęcamy wszystkich graczy by przed wejściem w tryb urlopu zrobili Fs-a. Proszę mieć na uwadze że nie da się zrobić FS-a będąc już na urlopie. Zmiana ta ma na celu danie szansy obrony przed atakami za pomocą Bombowców z płaszczem maskującym. Ataki trwające dłużej jak 24 h zostały zablokowane (dotyczy aktywnych graczy
-> Nowe Strefy Ataku Zniesiono dodatkową Strefę Ataku na uniwersum Retro (SA 16 - 10 kkk pkt) Dodano 2 nowe w wszystkich uniwersach SI Claswic.
SA15: Od 1 milliona do 5 milionów punktów SA16: Od 5 milliona do 10 milionów punktów SA17: Od 10 milonów punktów
-> Aplikacja na smatfony do SI Clasic
Została właśnie zintegorowana. Chcielibyśmy zaznaczyć że jest ona w fazie beta. Można w niej przełączyć się do starej jej wersji w dowolnym momencie.
->Program mentorski
Od tego momentu wszystkie sojusze mogą uczestniczyć Programie Mentorskim SI. Można go włączyć w ustawieniach sojuszu. System jest przeznaczony dla graczy do 10 milionów punktów. Każdy gracz do uzyskania tej ilości punktów nazwany jest Rookie (Żółtodziób) a powyżej tej ilości - Mentor.
Gracze z statusem Rookie, zdobywają punkty dla sojuszu poprzez przyrost własnych punktów - gwiazdki.
- Każde 10 tys punktów to 1 gwiazdka ( Do 1 kk pkt - 1 gwazdka, od 1 kk do 2 kk - 2 gwaizdki, od 2 kk do 3 kk - 3 itd. itd) - Sojusz uzyskuje automatycznie 500 gwiazdek za każdy 1 milion pkt.
Proszę mieć na uwadze że gwiazdki można uzyskać za punkty jedne raz. Jeśli gracz skasuje dobytek, czy straci flotę następne punkty będzie mógł zdobywać dopiero po odbudowie straconych punktów.
Wspomniane gwiazdki można wymieniać na nagrody dla całego sojuszu (produkcja dodatkowa o 5-10-15 % , skracanie badań o 4 h). Bonus jest dostępny dla wszystkich graczy sojuszu o stażu co najmniej 7 dni w nim.
Jeśli gracz nie jest w danym sojuszu, zobaczy listę sojuszy zgłoszonych do programu mentorskiego. Nowością jest że jeden gracz może złożyć podania do kilku sojuszu jednocześnie zgłoszonych do systemu mentorskiego.
|
Mariusz025 - 29-04-2017 21:41:45 |
28.04.2017 Aktualizacja
Zmiany w grze:
- Na mapie galaktyki pojawiła się nowa opcja "plan" po kliknięciu na planetę. Po naciśnięciu tej opcji gra przeniesie nas bezpośrednio do Rozkazów z wpisanymi od razu koordynatami klikniętej planety.
- W raportach szpiegowskich można kliknąć na kordynaty danego gracza. Przeniesie to do rozkazów bezpośrednio z wpisanymi tymi koordynatami.
- Raporty szpiegowskie są teraz wyświetlane dalej pomimo kasacji swojej planety z której puszczone zostało szpiegowanie.
- Dodano guzik "favorite" w rozkazach (Ulubione koordynaty)
- Produkcja kopań graczy nieaktywnych zawsze będzie aktywowana na 100 % po zmianie statusu gracza na nieaktywny.
|