Pastor - 02-08-2011 23:18:01

AMEN

Piotrek_Ja - 03-08-2011 09:38:28

Ale czytania :D przeczytałem :D

robertblok20 - 03-08-2011 09:57:39

też to zlukałem w całości w pracy się wysiliłeś Pastorek :)

Piotrek_Ja - 03-08-2011 10:12:49

Wysilił to mało powiedziane  :lol:

szadoky - 07-08-2011 12:26:22

Pastor napisał:

4. Dobrym rozwiązaniem przy fs jest posiadanie 1 statku kolonialnego we flocie. Na kalkulatorze fs sprawdzamy gdzie lecimy, a później już nie sprawdzamy, która planeta jest dostępna w układzie docelowym tylko możemy dać dowolną.

I tutaj się mylisz bo jeśli wyślemy FS na żółtka i system go o godzinie 24 wykasuje to FS zostanie zawrócony nawet jeśli w składzie floty był kolonek , przekonałem się o tym na własnej skórze ,wysłałem FS na żółtka lot we własnym układzie wiec wiedziałem gdzie wysyłam dokładnie , system wykasował gracza o 24 i Fs wrócił mi wcześniej i flotkę  ktoś trafił ( dobrze że mała cześć) na zwrot floty w tym przypadku nie ma co liczyć GO (rzecz działa się na angielskim SI) odpisał ze tak było od początku i nie jest to traktowane jako błąd gry , doradził żeby FS wysyłać na planety nie zamieszkałe lub aktywne  a nie na nieaktywnych .

Mariusz025 - 07-08-2011 14:11:36

szadoky napisał:

Pastor napisał:

4. Dobrym rozwiązaniem przy fs jest posiadanie 1 statku kolonialnego we flocie. Na kalkulatorze fs sprawdzamy gdzie lecimy, a później już nie sprawdzamy, która planeta jest dostępna w układzie docelowym tylko możemy dać dowolną.

I tutaj się mylisz bo jeśli wyślemy FS na żółtka i system go o godzinie 24 wykasuje to FS zostanie zawrócony nawet jeśli w składzie floty był kolonek , przekonałem się o tym na własnej skórze ,wysłałem FS na żółtka lot we własnym układzie wiec wiedziałem gdzie wysyłam dokładnie , system wykasował gracza o 24 i Fs wrócił mi wcześniej i flotkę  ktoś trafił ( dobrze że mała cześć)

Owszem racja... ale nie wiem czy wiecie, jest nowy Bugfix w grze. Naprawili to w końcu :)... puszczenie bezpiecznego lotu na planetę gracza nieaktywnego który znika nie powoduje jego zawrócenia już. Pare dni temu testowałem i flota nie zawróciła.


na zwrot floty w tym przypadku nie ma co liczyć GO (rzecz działa się na angielskim SI) odpisał ze tak było od początku i nie jest to traktowane jako błąd gry...

Jest uważane za błąd.

http://en.board.bigpoint.com/spaceinvas … p?t=153510
3.6 When escapeflighting on an inactive Planet, the Escape flight fleet will return when the inactive gets deleted
Status: inspected
Note: Escapeflighting on Inactives is on your own risk. We dont recommend it

... z angielskiego forum. Ale taki za który zwrotów się nie daje.

doradził żeby FS wysyłać na planety nie zamieszkałe lub aktywne  a nie na nieaktywnych .

Chyba najlepsze wyjście.

jedenasty11 - 08-08-2011 01:40:59

zagiąc admina... :D mi się jeszcze nie udało :P

Priapos - 08-08-2011 17:01:16

Heh ... Przeczytałem całość. Mam nadzieję, że się przyda ;)

robertblok20 - 08-08-2011 20:40:25

jedenasty11 napisał:

zagiąc admina... :D mi się jeszcze nie udało :P

Tego się nie da zrobić :) w końcu musi znać się na swojej robocie
A tutaj na Forum nawet smyczy z BP nie dostanie :P :)

przegrywanie kaset vhs. przegrywanie kaset na mokotowie i ursynowie