- SpaceInvasion http://www.kosmicznainwazja.pun.pl/index.php - Pytania ogólne http://www.kosmicznainwazja.pun.pl/viewforum.php?id=14 - Sztuczki i Kruczki w SI... http://www.kosmicznainwazja.pun.pl/viewtopic.php?id=115 |
Pastor - 02-08-2011 23:18:01 |
AMEN |
Piotrek_Ja - 03-08-2011 09:38:28 |
Ale czytania :D przeczytałem :D |
robertblok20 - 03-08-2011 09:57:39 |
też to zlukałem w całości w pracy się wysiliłeś Pastorek :) |
Piotrek_Ja - 03-08-2011 10:12:49 |
Wysilił to mało powiedziane :lol: |
szadoky - 07-08-2011 12:26:22 |
I tutaj się mylisz bo jeśli wyślemy FS na żółtka i system go o godzinie 24 wykasuje to FS zostanie zawrócony nawet jeśli w składzie floty był kolonek , przekonałem się o tym na własnej skórze ,wysłałem FS na żółtka lot we własnym układzie wiec wiedziałem gdzie wysyłam dokładnie , system wykasował gracza o 24 i Fs wrócił mi wcześniej i flotkę ktoś trafił ( dobrze że mała cześć) na zwrot floty w tym przypadku nie ma co liczyć GO (rzecz działa się na angielskim SI) odpisał ze tak było od początku i nie jest to traktowane jako błąd gry , doradził żeby FS wysyłać na planety nie zamieszkałe lub aktywne a nie na nieaktywnych . |
Mariusz025 - 07-08-2011 14:11:36 |
Owszem racja... ale nie wiem czy wiecie, jest nowy Bugfix w grze. Naprawili to w końcu :)... puszczenie bezpiecznego lotu na planetę gracza nieaktywnego który znika nie powoduje jego zawrócenia już. Pare dni temu testowałem i flota nie zawróciła.
Jest uważane za błąd.
Chyba najlepsze wyjście. |
jedenasty11 - 08-08-2011 01:40:59 |
zagiąc admina... :D mi się jeszcze nie udało :P |
Priapos - 08-08-2011 17:01:16 |
Heh ... Przeczytałem całość. Mam nadzieję, że się przyda ;) |
robertblok20 - 08-08-2011 20:40:25 |
Tego się nie da zrobić :) w końcu musi znać się na swojej robocie |